Kimelimm Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei! Har et Nvidia GForce 7600 GS kort her, antar at det er SLI på det, kommer en melding om at SLI er av når jeg starter pcen, blir det bedre hvis jeg skrur det på? Og hvordan skrur jeg det på? Vet at SLI er noe med 2 grafikk kort ettellerannet... Takker for svar! Lenke til kommentar
svarthauken Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 tror ikke det blir noe bedre om du slår det på for du trenger jo som sagt to grafikkort for og kjøre SLI... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 ah ok.. Har jo et integrert og men det er jo drit dårlig, men det er 128mb op det trur jeg, kan jeg ta integrert+nytt? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) SLI er teknologien som gjør det mulig for to like grafikkort fra nVidia å jobbe sammen om å 'tegne' (rendere) sanntids 3D-grafikk. Du kan ikke slå på SLI med mindre du har to like grafikkort fra nVidia (må være samme modell/kjerne) som er koblet sammen med en SLI-bro. Alt du trenger å vite om SLI finner du her. Endret 18. juni 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå