1915 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 jeg vet ikke hvor jeg skulle poste denne. men siden dette er under skole så poster jeg det her =) flytt den til rett kategori hvis det finnes noen da =) Mandag den 25 juni(om en uke)skal klasasen min på tur til bodø og vi er fem stykker som skal bruke opp 8000,- kr på den dagen. og vi vet ikke hva vi skal gjøre den dagen da :S Kino er lite aktuelt siden filmene ikke går midt på dagen. ;/ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hm... spis pizza eller dere kan jo prøve sea rafting (husker ikke hvordan det skrives).. skjer egentli ikke så mye her. det er også paintball / softball senter her Lenke til kommentar
simpson Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kanskje dette kan være noe? Stella Polaris Nordland Turselskap Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Vi bor rett uttafor bodø så... er ikke langt dit. 50 min meed buss så =) men vi vet ikke helt hva vi skal bruke 8k på liksom. siden vi MÅ få brukt de opp. for ellers skal skole ha det som er igjen ;/ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hehe, er det noe spesiellt dere har lyst å gjøre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå