freke Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Men merk dere at større salg av ps3 i denne perioden mest sannsynlig ville ha gjort underskuddet større 8894589[/snapback] Slik sett har jo ps3 hatt et ideellt salg så langt. Selger nesten ingenting=taper nesten ingenting :!: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Selger nesten ingenting=taper nesten ingenting :!: Hehe, akkurat det jeg skulle skrive. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ja jeg har vurdert å kjøpe meg en Ps3, så dere mener at den går godt? Har dere fått noen av disse problemene? http://www.wiihaveaproblem.com/show_article.php?id=357 (Sang om feilene) Bare lurer om dette er tull eller om det er en stor greie? Vill være 100% sikker på at den ruler før jeg kjøper en Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Eg har ihvertfall fått eit meget godt intrykk av kvaliteten på PS3 i forhold til ein viss annen konsoll denne generasjonen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Sony hadde enheter, men i følge dem hadde de ikke nok til å "dekke etterspørselen" og valgte dermed å holde tilbake lanseringen til de hadde fått i gang produksjonen. Ikke at jeg tror de ville fått noen problemer, de hadde mange enheter stående urør på lager i USA som ikke ble solgt. 8895592[/snapback] Ja, det var jo derfor PS3 solgte for over $2000 USD på ebay. Fordi folk ikke gadd og gå ned og hente den i butikken. Lenke til kommentar
Remedi Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Sony hadde enheter, men i følge dem hadde de ikke nok til å "dekke etterspørselen" og valgte dermed å holde tilbake lanseringen til de hadde fått i gang produksjonen. Ikke at jeg tror de ville fått noen problemer, de hadde mange enheter stående urør på lager i USA som ikke ble solgt. 8895592[/snapback] Ja, det var jo derfor PS3 solgte for over $2000 USD på ebay. Fordi folk ikke gadd og gå ned og hente den i butikken. 8904054[/snapback] Kanskje de første to dagene.. Var vel heller slik at folk fikk ikke solgt PS3 maskinene sine, så mange leverte de tilbake til butikkene etter et par uker. Med tap. Virker ikke som du har helt greie på dette. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Sony hadde enheter, men i følge dem hadde de ikke nok til å "dekke etterspørselen" og valgte dermed å holde tilbake lanseringen til de hadde fått i gang produksjonen. Ikke at jeg tror de ville fått noen problemer, de hadde mange enheter stående urør på lager i USA som ikke ble solgt. 8895592[/snapback] Ja, det var jo derfor PS3 solgte for over $2000 USD på ebay. Fordi folk ikke gadd og gå ned og hente den i butikken. 8904054[/snapback] Kanskje de første to dagene.. Var vel heller slik at folk fikk ikke solgt PS3 maskinene sine, så mange leverte de tilbake til butikkene etter et par uker. Med tap. Virker ikke som du har helt greie på dette. 8904455[/snapback] Den solgte sånn ei god stund. Det var faktisk etter et par uker (trodde jeg) at den nådde over $2000 USD på ebay. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ebay markedet smadra i bakken kun noen dager etter release, så den gikk ikke noe særlig bra. De første dagene solgte den med brask og bram, men så fikk folk øynene opp for at det ble ikke PS3 mangel likevell. Så da ramla prisen på PS3 noe helt vanvittig på Ebay. Nå kan du få en PS3 maskin til 200$ på Ebay om du leter litt rundt. Ikke noe problem. Noen slenger t.o.m inn noen spill i prisen. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ebay markedet smadra i bakken kun noen dager etter release, så den gikk ikke noe særlig bra. De første dagene solgte den med brask og bram, men så fikk folk øynene opp for at det ble ikke PS3 mangel likevell. Så da ramla prisen på PS3 noe helt vanvittig på Ebay. Nå kan du få en PS3 maskin til 200$ på Ebay om du leter litt rundt. Ikke noe problem. Noen slenger t.o.m inn noen spill i prisen. 8905225[/snapback] du må huske at det kom dårligere utgaver i USA, uten wlan, mindre harddisk, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå