Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

smerter i bryst


MrBirken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjaa..

 

Hm. Er det ikke sånn fancy "bøye-hodet-til-brystet" øvelse du skal gjøre da, for å se om du har fått det?

 

Ellers så føler man seg vel ganske guggen hvis man har det, gjør man ikke?

 

EDIT: Det kunne tolkes som at jeg sa du hadde lungebetennelse! :D

Endret av Binko
Lenke til kommentar
eg spurte litt folk i dag, og kan det vere lungebetendelse  ?

8906648[/snapback]

Du har nok ikke lungebetennelse...Du ville merket flere ting enn bare vondt i brystet!

Men uansett, merket noe unormalt med slimet i halsen din? Vondt i hodet? Feber?

Tviler, men du kan jo sjekke det selvfølgelig=)

Lenke til kommentar
Brakk et ribben for noen måneder siden, og da fikk jeg smerter i brystet når jeg lo, hikket, pustet osv. Merket det også godt når jeg lå på ryggen.

8923874[/snapback]

gror det fort ? det kan vere brist eg hadde, fordi eg blei slått der ein dag tidlegare ! :S

Lenke til kommentar

Et brukket eller bristet ribben er ikke noe å gjøre med. Jeg fikk beskjed om å vente 4-6 uker før jeg begynte med aktiviteter igjen, men klarte bare å holde meg 2-3 :p Bare vær forsiktig så går det nok bra. Mitt óg var bristet først, men så lo jeg, nøys og hostet samtidig, så da knakk beinet rett av :wee: Bare ta tiden til hjelp :)

Lenke til kommentar
Et brukket eller bristet ribben er ikke noe å gjøre med. Jeg fikk beskjed om å vente 4-6 uker før jeg begynte med aktiviteter igjen, men klarte bare å holde meg 2-3 :p Bare vær forsiktig så går det nok bra. Mitt óg var bristet først, men så lo jeg, nøys og hostet samtidig, så da knakk beinet rett av :wee: Bare ta tiden til hjelp :)

8927691[/snapback]

TAKK :D

skal ta det litt med ro :whistle:

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...