MrBirken Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei. eg er ein gutt på 15 år, eg har fått litt problem med smerter i brystkasse, får det vist eg går, og nor eg trekker pusten :S det er litt kraftigt.. og vist eg ligger på forskjellegare måter ! Takker for alle svar Lenke til kommentar
macciato Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Er det en konstant smerte eller kjennes det ut som om noe "smeller/popper" inni deg som forårsaker smerten? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kan høres ut som du har noen problem med ribbeina dine. Ta deg en tur til lege! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Får du det hver gang du trekker pusten dypt inn eller går, eller er det bare av og til? Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Får du det hver gang du trekker pusten dypt inn eller går, eller er det bare av og til? 8894084[/snapback] det er verst ( men ikkje så gale ) nor eg trekker pusten, eller hikker, og nor eg går så kjenner eg det litt godt ! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm, er av og til jeg får vondt i brystet om jeg trekker pusten dypt inn, men det skjer ikke ofte, og går som regel over kjapt. Men om du har det hele tiden ville jeg kontaktet en lege. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Det kan jo bare vere musklene, ein kompis av meg hadde noko liknande i leggen eller noko sånt, det varte i ca 5 daga det va stive muskler, eg har trent noko grådegt i ein dag, så slappa eg av lenge, etter det begynte eg å kjenne det !! Lenke til kommentar
macciato Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Høres for meg ut som du har skada ribbeinet ditt! Altså, du trenger ikke å ha gjort mer enn å ha nyst skikkelig kraftig for å briste et ribbein...Som i ettertid kan gjøre ganske vondt! ta deg en tur til legen uansett du... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er vanlig med en del stikking / smerter i brystet i den alderen. Ingen fare Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 eg spurte litt folk i dag, og kan det vere lungebetendelse ? Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Tjaa.. Hm. Er det ikke sånn fancy "bøye-hodet-til-brystet" øvelse du skal gjøre da, for å se om du har fått det? Ellers så føler man seg vel ganske guggen hvis man har det, gjør man ikke? EDIT: Det kunne tolkes som at jeg sa du hadde lungebetennelse! Endret 20. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
macciato Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 eg spurte litt folk i dag, og kan det vere lungebetendelse ? 8906648[/snapback] Du har nok ikke lungebetennelse...Du ville merket flere ting enn bare vondt i brystet! Men uansett, merket noe unormalt med slimet i halsen din? Vondt i hodet? Feber? Tviler, men du kan jo sjekke det selvfølgelig=) Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hadde du hatt lungebetennelse ville du ha hatt feber og mest sannsynlig ikke vært i stand til og sitte å poste i et forum. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Hadde du hatt lungebetennelse ville du ha hatt feber og mest sannsynlig ikke vært i stand til og sitte å poste i et forum. 8917969[/snapback] hehe oki, men det er vekke no. kan det være røyking... ?? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Brakk et ribben for noen måneder siden, og da fikk jeg smerter i brystet når jeg lo, hikket, pustet osv. Merket det også godt når jeg lå på ryggen. Endret 22. juni 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Brakk et ribben for noen måneder siden, og da fikk jeg smerter i brystet når jeg lo, hikket, pustet osv. Merket det også godt når jeg lå på ryggen. 8923874[/snapback] gror det fort ? det kan vere brist eg hadde, fordi eg blei slått der ein dag tidlegare ! :S Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Et brukket eller bristet ribben er ikke noe å gjøre med. Jeg fikk beskjed om å vente 4-6 uker før jeg begynte med aktiviteter igjen, men klarte bare å holde meg 2-3 Bare vær forsiktig så går det nok bra. Mitt óg var bristet først, men så lo jeg, nøys og hostet samtidig, så da knakk beinet rett av Bare ta tiden til hjelp Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Et brukket eller bristet ribben er ikke noe å gjøre med. Jeg fikk beskjed om å vente 4-6 uker før jeg begynte med aktiviteter igjen, men klarte bare å holde meg 2-3 Bare vær forsiktig så går det nok bra. Mitt óg var bristet først, men så lo jeg, nøys og hostet samtidig, så da knakk beinet rett av Bare ta tiden til hjelp 8927691[/snapback] TAKK skal ta det litt med ro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå