A_berg Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg vil gjerne vite hvilke erfaringer har med musene sine. jeg har en billig Biltema-mus til 99kr, faktisk funker den meget bra! den begynner å bli "sliten" etter ett par dager på LAN men den funker utmerket til daglig bruk. dessuten er den billig, den anbefales på det varmeste! hva mener dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 En "bra og billig mus" må jeg nevne Logitech MX300(365kr). Optisk og en veldig god mus. Skal du ha ballmus så er Logitech Pilot Wheel(194kr) en kjempe bra mus. Glemte å gratulere deg som ny bruker A_berg og velkommen til forumet Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Synes ikke 300 for en intellimouse er mye jeg..ikke vits å spare på hundrelappen med å kjøpe ballmus. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Kjøp mx300 du! den er konge! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Nettop fått mx500 og er dritt fornøyd. Maken til mus har eg aldri sett. Det er rett og slett en nytelse. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0 til 324,- på Komplett (bulk). Bedre mus/pris forhold skal man lete bra lenge etter! Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 jeg har selv en logitech mx500 (kunne ikke være mer fornøyd!) som "billig mus" vil jeg anbefale mx300 som er en liten mus (mange gamere (også pro-gamere)) fåretrekker faktisk mx300 forran mx500. har testet begge, og begge er kjempe muser! teknologien i musene er den samme, så er utforming, størrelse og antall knapper som er de vesentlige forskjellene på musene... stikk gjerne innom elkjøp, expert, spaceworld elr no for å teste musene selv, det kan lønne seg (Alle er ikke like). Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0 til 318 kr på komplett Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 i.e 3.0 er 1337 h4x0r mus Lenke til kommentar
Haldamir Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Logitech MouseMan Dual Optical er sinnsykt bra.... 2 sensorer under og tommelknapp + sinnsykt god og holde... Koster ca. en 350 kr.... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 MX300. Den er veldig god å holde i, og den funker kjempebra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0 til 318 kr på komplett hør, hør! vitenskapelige tester har faktisk vist at folk som går fra biltema-mus til ie 3.0 får mer damer. de samme testene viser også at folk som bruker logitech-produkter, ser stort sett fæle ut i ansiktet. synd, men sant. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 de samme testene viser også at folk som bruker logitech-produkter, ser stort sett fæle ut i ansiktet. synd, men sant. Ser ikke de fleste nerder fæle ut i ansiktet? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 vitenskapelige tester har faktisk vist at folk som går fra biltema-mus til ie 3.0 får mer damer. de samme testene viser også at folk som bruker logitech-produkter, ser stort sett fæle ut i ansiktet. synd, men sant. Ugh! Psilocybe taler med kløyvd tunge! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ugh! Psilocybe taler med kløyvd tunge! hehe. så sant, så sant.. men, det er helt sant, det med testene, altså. kremt, husker bare ikke linken til siden hvor jeg leste det. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Holder meg til intellimouse 3.0 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå