Gunn@r Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Når jeg står i et Word-dokument og velger Fil>Send til så er valget E-postmottaker tonet ut/grått! Dette er for øvrig ikke på min maskin...hos meg får jeg opp det valget! Hva kan være "galt"?! Lenke til kommentar
gxi Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Mangler en oppsatt e-postklient på maskinen. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Du må først konfigurere e-mailprogrammet. Åpne e-mailprogrammet du bruker (eks: Thunderbird, Outlook, Outlook Express), og legg til en bruker med de rette innstillinger. Da skal du kunne sende e-post. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Mangler en oppsatt e-postklient på maskinen. 8886738[/snapback] E-post-klient er satt opp på maskinen. Både jeg og den andre PCen bruker Lotus Notes som e-post-program! Sorry for at jeg ikke nevnte det tidligere: Når man høyreklikker på ei fil i Utforsker og velger Send til og E-postmottaker, så åpner Lotus Notes en ny mail og legger til fila som vedlegg. Så det funker fint viss man gjør det slik. Men da skulle man vel kunne gjøre dette direkte i programmet Word også vel... Du må først konfigurere e-mailprogrammet.Åpne e-mailprogrammet du bruker (eks: Thunderbird, Outlook, Outlook Express), og legg til en bruker med de rette innstillinger. Da skal du kunne sende e-post. 8886761[/snapback] Ja, brukeren har en brukerkonto i mail-programmet han bruker! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Du kan ikke sende e-post direkte fra Word hvis du brukes Louts Notes. Da må den sendes som vedlegg. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Du kan ikke sende e-post direkte fra Word hvis du brukes Louts Notes. Da må den sendes som vedlegg. 8887286[/snapback] Sorry, var det jeg mente. Word-dokumentet skal bli lagt til i en mail som et vedlegg! Jeg får som sagt opp det valget i Word på min maskin, men det gjør ikke den andre maskinen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå