TST Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Game Informer har fått tak i ny informasjon om gitar-, tromme- og syngespillet Rock Band. Les mer Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Og bassist, ikke bassgitarist Høres ut som dette blir den ultimate utgaven av Guitar Hero/Singstar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Heh, ja et helt band istedet for bare gitar..sikkert steindyrt også. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Njaa, dette er jeg faktisk skeptisk til. Selvom jeg lever for guitar hero Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Har bare fått prøve GH2 et par ganger..kunne tenkt meg det, men har ikke xbox eller ps2, så. Ikke gidd å nevne Frets of Fire engang, får senebetennelse bare med tanken. Endret 18. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Tipper vi ser en artikkel i VG, Dagbladet eller noe om "Urovekkende økning i naboklager" få dager etter dette spillet er lansert. Tenker med gru på eventuelle nachspiel kombinert med Rock Band Endret 18. juni 2007 av Gorthaur Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Vil tenke meg at nachspiel med Singstar går værre utover naboene siden alle roper og skriker det de klarer uten å ha et snev av sangstemme. Spesiellt i fylla. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Fikk prøvd GH2 for første gang nå i helgen, etter 10 min føltes det ut som en slags krampe tok 4 av de stakkars 5 fingrene mine! Fant vel raskt ut at jeg ikke eier rytme, og klarte sånn ca 50% på easy.. men på Medium kom jeg meg aldri igjennom sangen! Men morro var det den lille stunden hvor jeg traff riktig og fikk en liten følelse av at jeg faktisk 'spilte' sangen Får se om det blir no kjøp av dette eller en evt GH3 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Herre min hatt! The Who - Won't Get Fooled Again Tidenes tøffeste rockelåt av tidenes tøffeste rockeband er jo med! Dette blir bare så utrolig kult! *Synge: Won't get fooled again Wooooon't get fooled agaaaaain no no". Aaaah. Jeg gleder meg balle til dette spillet. Må selvsagt flytte ut først så folka her hjemme ikke tror jeg er gal. Men men. :^^: Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Dette kan bli helt herlig... men, det kommer vel kanskje til å koste syykt mye? Virker forresten som om man kan lære seg å spille ekte trommer ved hjelp av dette.. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Lurer på hvordan opplevelsen med trommene blir for oss som spiller trommer i virkeligheten... Gleder meg Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Å fy som jeg gleder meg til dette. Guitar Hero er artig som fy, men dette håper jeg topper den kaka med glans! Gleder meg til å teste trommer. Kjøpes om det så koster meg både skjorta og underbuksa! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Guitar Hero var jo greit og moro. Og ikke minst enkelt... Når det skal bli så "avansert" som dette får jeg vel bare fortsette å spille skikkelig gitar i et skikkelig band hehe Lenke til kommentar
Gorbatsjov Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det kan bli bra, og det kan bli dårlig. En ting er ihvertfall sikkert: hvis alle låtene holder samme standard som de fire første, kjøper jeg det. Lenke til kommentar
Sebblom Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 synes det er dumt at man bare kan spille rock. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Dette høres så sykt bra ut. Gleder meg til å høre mer om dette spillet! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Trommene har kanskje like lite med ekte tromming å gjøre som gitaren i guitar hero? Blir vel bare et par bokser man dundrer på i takt med stjernene sikkert. En gitarist har ingenting fordel i GH hvertfall. Bortsett fra rytmesansen. Endret 19. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Håper det kommer støtte for to basstrommer! Doble basstrommer roxzxx! 1337 yoyo osv....... Heavy metal! Or no metal at all, whimps and posers, leave the hall! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Trommene har kanskje like lite med ekte tromming å gjøre som gitaren i guitar hero? Blir vel bare et par bokser man dundrer på i takt med stjernene sikkert. En gitarist har ingenting fordel i GH hvertfall. Bortsett fra rytmesansen. 8896453[/snapback] Nåja... vil si man har litt fordel i forhold til folk som ikke spiller gitar. Kunne lett ta de vanskeligste sangene på medium og de letteste på hard fra første gangen jeg spilte, de som aldri hadde spilt gitar før måtte begynne på easy. Så bevegelige fingre på venstrehånden er nok en fordel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg