surferxy Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Tidligere praktiserte elkjøp kr 1 som utropspris på varer de la ut på QXL. Nå har de begynt å praktisere med høye Utropspriser. Et eksempel er denne: Skjerm Utropspris kr 1995. Kan kjøpe ny andre steder for under kr 1500,-. Finnes flere eksempler på overprising. Hvorfor gjør de dettte? Er ikke Elkjøp et lavprisselskap?? edit: (nå har de stanset denne auksjon og mange andre. Revidering av prispolitikk?) Endret 19. juni 2007 av surferxy Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Virker litt stivt ja.. :-) Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Nå vil jeg nå påstå at elkjøp har tapt seg som labpriskjede på elektroniske artikler. F.eks konsoller og spill har de begynt å overgå selv spaceworld i priser. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Nå vil jeg nå påstå at elkjøp har tapt seg som labpriskjede på elektroniske artikler. F.eks konsoller og spill har de begynt å overgå selv spaceworld i priser. 8886650[/snapback] Helt enig. Valgte faktisk nettopp Spaceworld fremfor Elkjøp pga. pris og tilgjengelighet på lager. Det hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Når de overgår Spaceworld, da er det ille. Har lagt merke til prisene på flatskjerm tv'er også. Her blir man fort lurt hvis man ikke er oppdatert. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 SkjermUtropspris kr 1995. Kan kjøpe ny andre steder for under kr 1500,-. 8886574[/snapback] Ser at denne startet 17/6 (igår). Samtidig har Elkjøp tilbud på skjermen til "bare" 1295,- (Internettpris) på sine hjemmesider. Dårlig timing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå