khvm Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei! Har en Audi A4 1998 mod, som jeg ønsker å få chrommet sidespeilene på, slik at fargen blir sølv. Har hørt at det kun er å skifte ut "dekselet", stemmer dette?? Hvor kan jeg i så fall få kjøpt slike deksler billigst, og hvordan bør jeg gå frem? Takk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Finner de her hvertfall. Om du får det billigere andre steder vet jeg ikke. Burde være en smal sak og bytte deksel vil jeg tro. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Billigst på www.bsbildeler.no ihvertfall...., men vet ikke hvordan kvaliteten er på de... Lenke til kommentar
khvm Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Takker for svar. Jeg ønsker i hovedsak chromdeksler med blinklys, som ikke ser FOR unaturlige ut. Jeg har en kar, som kan fikse montering for meg, men jeg trenger alternativer... Noen forslag? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Chromedeksler er lol... Det du må gjøre, er å kjøpe helt nye speilhus, og bytte ut disse. Chromedeksler flasser(hvertfall de fra NBS) og dekker ikke hele speilet. Inpro har speilhus i chrom, som tåler litt bank, som busker og bugs... De finner du på ebay, eller in-pro.de Ellers så finner du ordentlige på Quattroco.no... Vet ikke om de er fra InPro Skal du ha blinklys i speilene som ser bra ut, så må du nesten bygge om hele speilet... Til Passat 3BG ellernoe... Kommer nok på en 3-4000kr. Endret 18. juni 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå