Gå til innhold

Svart/hvit når jeg kjører pc på tv!

Slayer74

Anbefalte innlegg

Har et MSI Ti4600 kort, s-videokabel og scart kontakt på tv, men ingen farger. Hadde det før, men av ukjente grunner forsvant de (fargene altså). Har oppdatert driverne til skjermkortet (versjon:Nvidia 41.09)

men kan ikke tenke meg at det skulle være problemet, eller???

Har hat litt problemer tidligere oxo, men ved å skru av tv og pc, for så å starte dem igjen i forskjellig rekkefølge, fuket det (en stund iallefall).

Noen som har peilig???????????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme prob med VCD på dvd spilleren.. eg gjekk inn i innstillingene på dvd'en og switch'et fra NTC[ette eller annet, vertfall den amerikanske standarden] og over til PAL. Da funka det. Det du må gjøre, er å gå inn på innstillingene på pc'en din og sette det på PAL, som han over forklarte....

TCK A.K.A BiZARRE

Lenke til kommentar

Ok, som sagt i det originale innlegget, har jeg hatt farger på tv`n. Da trang jeg ikke å stille noe som helst på tv`n. Har prøvd tvtool, fortsatt svart/hvitt, ingen jumpere å stille på, så jeg antar at kortet sender ut

pal-b singnaler!?... Jeg stiller det inn manuellt til pal-b,men....til ingen nytte.

Skjønner ikke en d...t jeg.

Som jeg oxo har sagt tidligere, så hadde jeg farger, men de forsvant av seg selv, mens både tv og pc var på. Helt av seg selv altså... er det jeg som er gal??????

Lenke til kommentar

Hei, fikk svart hvitt på den ene tven her, det var på grunn av at den ikke taklet s-video som inn signal, prøvde også kjøre det gjennom videoen men det gikk ikke, så jeg ringte kort produsenten min (grafikkkort) og de måtte vite serienummeret på tven så sjekket de om den kunne ta imot datasignaler men den støttet ikke det, så man må ha rimelig nyere tver for at dette skal fungere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...