Joachim_F Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ligg unna, råtne romvesenkrek! Verdensrommet er ikke stort nok for oss begge! Les mer Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Fra omtalen til eksempelvis Gamespot i fjor var spelet fullt av bugs. Er det blitt retta opp no? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har ikke opplevd spesielt mange bugs. Kan selvfølgelig være jeg har vært heldig. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Virker som et morsomt spill dette. Har aldri spilt noen av spillene i de 3 francheisene du nevner, blir det litt som Total War goes space monkey? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Man kan vel si det slik, men SEV er ganske mye mer komplisert enn Total War-spillene. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Som en fan av spillet, må jeg inrømme av spillet er kanskje laget for MP, men rundene tar litt for lang tid for at folk orker mp spill.. Og da kommer AI'en desverre ALT for kort, den er rett og slett hjernedød Det betyr at selv med mods er ikke spillet en utfordring, jeg anbefaler herved TUNGT Sword of the Stars, med den nye ekspansjonen Born of Blood heller. Jan Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Veldig godt skrevet dette her! Spillet ser virkelig ut som snacks for nerder som meg=) Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Skrev en brukeromtale om SEV for et par måneder siden, tror det har vært et par patcher for spillet siden den tid. Lite har blitt gjort for å bedre den hjernedøde AIen, desverre, da det virker som om dette er et ganske omfattende prosjekt. Fokuset har nok vært på gameplay-bugs. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har ikke prøvd det, men det virker for "rotete". Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Dette ser ut som et av de tøffeste "langtidslan" spillene som finnes. Skal kjøpe det og se om det er like bra som det ser ut, hvis det er det, blir det nok et par timer med lan etter sommern.! Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Bra omtale. Kan nevnes at interfacen er umiddelbart gjenkjennelig hvis man har spillt SE4. Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 bør man spille dem andre først? Bra omtale. Kan nevnes at interfacen er umiddelbart gjenkjennelig hvis man har spillt SE4. 8927554[/snapback] Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du kan gjerne spille SE IV for å få noe å sammenligne med, ja. Det er en betydelig gruppe spillere som mener at SE V ikke har nådd opp til nivået som ble satt av forgjengeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg