Anders Jensen Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hva er det i så fall som får en 12 GB/s* CPU til å knele av 0,125 GB/s båndbredde? *(3Gflops * 32bit) 8902923[/snapback] Båndbredde er ikke problemet. CPU sitter å venter mye på minneaksess, IRQ, DMA, you name it. Dessuten er ikke en x86 CPU kapabel til å kjøre 3 IPC på TCP/IP pakkehåndtering og antall FLOPS er i allefall helt uinteressant. Endret 20. juni 2007 av Anders Jensen Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Litt gammal tråd... men denne da? http://www.drobo.com/ med drobo share blir det eit NAS for 3500 kr? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Litt irrelevant spørsmål, men jeg har aldri sett poenget med hotswap, i den grad disse fil serverne har. Selv bytter jeg kun disker når jeg skal bytte ut små mot større, eller når noen tar kvelden. Havarerer slike servere ofte eller har folk bare blitt utrolig late? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Uansett rimligere å sette sammen selv da, under forutsettning av at man vet hvordan og har tid til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå