Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hårfjerning på ryggen og skuldre

Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjest_*

Velger å skrive dette som gjest da jeg har blitt mobbet og plaget en del pga dette.

Har problemer med hår på ryggen og skuldrene. Driver å barberer iblant, men dem kommer jo bare ut igjen. Noen som har noen gode tips til å bli kvitt dem?

Finnes det feks noen kremer man kan smøre på etter man har barbert slik at hårene minsker/blir lysere feks?

All hjelp mottas med stor takk.

Mvh Frustrert apekatt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo få fjernet dette med laser da, da vil all hår i det valgte området slutte å vokse. Og på den måten slipper du å tenke så mye på å gjøre det lysere/få det til å vokse mindre eller noe sånt. Men den store ulempen er jo prisen.

Ellers kan jeg egentlig ikke skjønne hvorfor du skulle være så flau over det, dette er jo ganske vanlig, og det er de som mobber deg som er apekattene her.

Lenke til kommentar
Ellers kan jeg egentlig ikke skjønne hvorfor du skulle være så flau over det, dette er jo ganske vanlig, og det er de som mobber deg som er apekattene her.

det er ikke noe særlig når en står på stranden og kjenner hårene på skuldrene blaffre i vinden.

ifølge denne artikkelen koster det "kun" 4000 å fjerne hår på ryggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...