Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Velger å skrive dette som gjest da jeg har blitt mobbet og plaget en del pga dette. Har problemer med hår på ryggen og skuldrene. Driver å barberer iblant, men dem kommer jo bare ut igjen. Noen som har noen gode tips til å bli kvitt dem? Finnes det feks noen kremer man kan smøre på etter man har barbert slik at hårene minsker/blir lysere feks? All hjelp mottas med stor takk. Mvh Frustrert apekatt Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Du kan jo få fjernet dette med laser da, da vil all hår i det valgte området slutte å vokse. Og på den måten slipper du å tenke så mye på å gjøre det lysere/få det til å vokse mindre eller noe sånt. Men den store ulempen er jo prisen. Ellers kan jeg egentlig ikke skjønne hvorfor du skulle være så flau over det, dette er jo ganske vanlig, og det er de som mobber deg som er apekattene her. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ellers kan jeg egentlig ikke skjønne hvorfor du skulle være så flau over det, dette er jo ganske vanlig, og det er de som mobber deg som er apekattene her. det er ikke noe særlig når en står på stranden og kjenner hårene på skuldrene blaffre i vinden. ifølge denne artikkelen koster det "kun" 4000 å fjerne hår på ryggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Var jo ikke så alt for mye det. Det blir fjernet permanent da? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Var jo ikke så alt for mye det. Det blir fjernet permanent da? 8886771[/snapback] med laser skal det såvidt jeg vet fjernes permament ja. Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det er jo billig. Tenk på all penger du bruker på middel og all tiden du bruker på å f. eks. barbere det eller rett og slett tenke over det. Tid er penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå