Gå til innhold

ny hdbasert spiller - kompakt og god batteritid

Anbefalte innlegg

hei

er på utkikk etter ny hd basert mp3 spiller. skal ikke ha en ipod iom at de ikke har tilfredsstillende lydkvalitet. toshiba's gigabeat X30 virket svært bra inntil jeg fikk se batteriets levetid... vil gjerne at den skal være tynnest mulig - creative's Zen Vision:M er for tykk. har ikke noe behov for video eller bildevisning. 20GB minimum lagring. noen forslag? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

iAudio x5l uten tvil, suveren lyd og 35 timer batteri. VIdeo og bildevisning suger så kun et alternativ for de som ikke trenger det :)

Lenke til kommentar
iAudio x5l uten tvil, suveren lyd og 35 timer batteri. VIdeo og bildevisning suger så kun et alternativ for de som ikke trenger det :)

8886612[/snapback]

Enig med Captain Ødegård. iAudio har suveren lydkvalitet.

Lenke til kommentar

8886612[/snapback]

jeg har sett på denne. er det noe mer enn video og bildevisningen som ikke er helt som det bør være? synes å huske at navigasjonen var knotete, men mulig dette gjaldt kun ved avspilling av video og bilder...?

designen er ikke så alt for overbevisende, så hvis noen vet av et lignende produkt med penere design tar jeg gjerne imot tips om disse

skulle gjerne hatt spilleren nå, men er det noe snakk om nye spillere på vei tl markedet?

Endret av trasher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...