sablabra Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kjører versjon 2.0.330 av Ones for øyeblikket. Det jeg liker med det er at det tar ikke stor plass, og at de har funksjoner for å brenne, ikke alt den andre rallemikket som enkelte andre program har begynt å få. Ja, er klar over at man kan velge bort det meste av tilleggfunksjoner, men allikevel... 8909665[/snapback] Er det ikke gøy med litt ræl da? Men er litt enig der, holder på å laste ned roxio nå, og det tar over 900 mb... Litt kontrast til ones som kun tar 5 mb. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 alt etter hva man skal brenne! DVD Shrink 3.2.0.15 Imgburn Nero(nyeste er vell best) poweriso osv.. link 8893088[/snapback] Skyt meg hvis jeg tar feil, men mener å huske at dvdshrik bruker nero til brenningen? 8893142[/snapback] nei? det gjør den ikke. er et eget program. du trenger bare ikke instalere det. bare kjøre den dirkte fra exe filla 8893245[/snapback] Har denne versjonen av dvdshrink her nå 3.2.0.15 , og der er det et eget valg for brenning via nero. Huk bort denne, og filene blir bare liggendes igjen på harddisken. Så dvdshrink bruker faktisk nero til brenning av filene. Lenke til kommentar
salah Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ashampoo kan vel gjøre den jobben Nero kan gjøre, fint. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ashampoo kan vel gjøre den jobben Nero kan gjøre, fint. 8913193[/snapback] Ashampoo, Ones og en haug med andre program gjør samme jobben. Grunnen til at akkurat nero er så populært er vel ene og alene fordi det har blitt bundlet med brennere i de siste årene? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Noen som har prøvd Cyberlink Power2Go? Lenke til kommentar
poffy Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg bruker img burn og er egentelig fornøyd med den. Lett å bruke og grei. Mvh poffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå