2D2D_Wolf Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) hei kjøpte nye deler til pc'en min nå. msi 975x platinum powerup edition, hovedkort core 2 duo 6600, cpu 2Gb twinx corsair 6400, ram 320Gb samsung spinpoint sata2, hdd og vista home premium (norsk). problemet mitt skjer etter installasjonen, når vista skal laste inn selve systemet så "fryser" det på loading skjermen (rett før skrivebordet skal komme). dette skjer hver gang, har prøvd 4-5 ganger nå, og på akkurat samme plass... er takknemmlig for all hjelp, er surt å sitte her med ny data man ikke får brukt mvh wolf Endret 18. juni 2007 av 2D2D_Wolf Lenke til kommentar
Holten Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Slik er det på min XP også! Men, jeg må røre på musen bare, da bruker den å komme. (ikke tent koffert nå! ) Lenke til kommentar
2D2D_Wolf Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Slik er det på min XP også! Men, jeg må røre på musen bare, da bruker den å komme. (ikke tent koffert nå! ) 8885817[/snapback] hehe... her hjelper det ikke med lett berøring av musa. av/ på knappen fungerer heller ikke. kun restart knappen som fungerer. etter restarten så får jeg valg om å kjøre safe mode etc... Lenke til kommentar
Valent Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) *slettet* Endret 18. juni 2007 av Valent Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hei kjøpte nye deler til pc'en min nå. msi 975x platinum powerup edition, hovedkort core 2 duo 6600, cpu 2Gb twinx corsair 6400, ram 320Gb samsung spinpoint sata2, hdd og vista home premium (norsk). Hei! Bruker du noen komponenter som du har hatt fra før, trådløs nettverkskort, lyd kort eller modem, osv som ikke er støttet av Vista? Ta ut slike kort, og sjekk på nett om skjermkortet ditt er støttet av Vista (kanskje du trenger en oppdatering på det). Men som jeg sa, ta ut alt av ekstra kort du har slik at det bare er skjermkort, som står igjen. Lykke til! Lenke til kommentar
2D2D_Wolf Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) hei ja, jeg har et trådløst nettverkskort, d-link air extreme og skjermkortet mitt er xfx 6800gs xxx. skal prøve å ta ut nettverkskortet. så får vi se Endret 18. juni 2007 av 2D2D_Wolf Lenke til kommentar
2D2D_Wolf Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 det var som f*en dro ut nettverkskortet og vista fyrte med en gang hjertelig takk for hjelpen, nå må jeg bare kjøpe et trådløst nettverkskort som støttes av vista Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) det var som f*en dro ut nettverkskortet og vista fyrte med en gang hjertelig takk for hjelpen, nå må jeg bare kjøpe et trådløst nettverkskort som støttes av vista 8887024[/snapback] Det er gode ting! Men du kan jo høre med en kamerat som har XP, så du kanskje kan få oppgradere kortet med FW vist det finnes da, så slipper du kanskje og bruke mer penger en nødvendig Edit : Omformulert tekst Endret 18. juni 2007 av Abbyss Lenke til kommentar
siindre Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Men power-knappen funger fortsatt ikke? Kun resett knappen? Da er det en indikasjon på at du har koblet ledningene fra kabinettet feil til hk. Dobbelsjekk de Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Men power-knappen funger fortsatt ikke? Kun resett knappen? Da er det en indikasjon på at du har koblet ledningene fra kabinettet feil til hk. Dobbelsjekk de 8888686[/snapback] Naaa. da hadde nok ikke maskinen startet heller da Men husk at power knappen må holdes inne i 4sek (som oftest opp til 10 sek) før maskinen stopper Lenke til kommentar
2D2D_Wolf Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 power knappen fungerer den. var når vista "frøs" at den ikke fungerte, da var det kun reset knappen som fungerte... Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) power knappen fungerer den. var når vista "frøs" at den ikke fungerte, da vardet kun reset knappen som fungerte... 8892448[/snapback] Hehe.. OK Men vist alt er bra og virker som det skal kna du hive på en [LØST] i tittelfeltet slik at andre kan se at den er Løst Fint at alt er knall! Edit: leif Endret 18. juni 2007 av Abbyss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå