Gå til innhold

Landstreff for forumet

ilpostino

Anbefalte innlegg

I Aftermath-tråden for fotball-treffet kom det opp forslag om å ha et landstreff for forumet. Hva som blir aktiviteter er fremdeles noe uklart men jeg ser for meg at det blir noe ala at vi feks spiller fotball på dagen og griller på kvelden.

Jeg foreslår at dette treffet blir helgen i Oslo før The Experience eller helgen dette arrangeres. Dette for å få med flest mulig samt at det mange som uansett skal til Oslo denne helgen.

Det er fremmet forslag om å campe på en av øyene utenfor Oslo. for at vi ikke skal fryse ihjel i teltene våre foreslår jeg at dette blir noe tidligere enn The Experience, feks i midten i august før skolene begynner igjen.

Når det gjelder overnatting er det et par campingplasser i Oslo som er sentrale og hvor det kan være en "forumcamp". Det er mange forumbrukere som kjenner hverandre rndt omkring om om en går sammen om å bo i telt eller leie en hytte på en campingplass bør dette være en smal sak.

gi tilbakemelding om hva dere synes om dette forslaget folkens. forén eder nerder!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst til å være med på dette. Har noen irl-venner som er medlem jeg kan dra meg og. Og mange fra forumet jeg har lyst til å møte.

Tror det er en skrivefeil i øverste avsnitt. Skal vel være 'kvelden', ikke 'helgen' ^^

Men, Oslo er vel det enkleste for folk flest.

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at dette treffet blir helgen i Oslo før The Experience eller helgen dette arrangeres. Dette for å få med flest mulig samt at det mange som uansett skal til Oslo denne helgen.

8885552[/snapback]

Hm.... Å ha et treff i helga fører til at noen ikke kan delta ettersom at de er crew og må jobbe. Om folk kommer helga før må de ha med seg maskinene til byen en halv uke før og finne seg et sted å bo.

Men landstreff er en god idé. Kanskje litt vanskelig å gjennomføre muligens. HWX blir jo en type landsmøte, men som sagt kan ikke alle dra ut osv.

Lenke til kommentar
Tror det er en skrivefeil i øverste avsnitt. Skal vel være 'kvelden', ikke 'helgen' ^^

skal du være vannskelig også nå?

:whistle:

Hadde vært gøyalt å møtes i en annen setting enn pc og data og.

det blir alltid snakk om pc og data på disse treffene. det har det iallefall vært på de 3 treffene jeg har vært på hittil iallefall...

Lenke til kommentar
hvis det er lov å campe der hadde det vært genialt.

8885653[/snapback]

Langøyene.

Det er mulig å sette opp telt for å overnatte på Langøyene. I sommermånedene er det mange ferierende. Det er en rekke flotte "private" teltplasser nede ved strankanten på nord og nordvest siden av øyen. Du kan nyte livet i stillhet og solnedgang mens seilbåtene glir forbi.
Lenke til kommentar

Roling Stones konsert 8august, slik at du vet det. Tror det er en del forumbrukere som skal på den, men kansje ikke av den typen som dukker opp på forumtreff, but then again, who knows? ^^

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...