Spritfire Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har planer om å anskaffe meg en Nintendo Wii. Men for tiden har jeg ingen tv, bare prosjektor og lerret. Så lurte litt på om Wii+prosjektor lar seg gjøre. Prosjektoren henger i taket. Regner med at det ikke blir noe problem å koble sammen. Problemet kommer vel gjerne med sensoren som må stå ved lerretet. Noen som har prøvd, eller veit om det er muligheter for å få lengre ledning på sensoren? På forhånd takk Spritfire Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har benyttet meg av Wii og projektor. Har ikke funnet noen forlengere til sensorkabelen, men løste problemet med å la Wii'en stå så nærme at det lot seg gjøre. Wii tennis på lerret er definitivt knallmorsomt. Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Hvilken kobling bruker du mellom wii'n og prosjektoren ? komponent? Og hvor lang har du mellom lerret og prosjektor ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Brukte Nintendos komponentkabel ja, som var blitt skjøtet med en kvalitetskabel. Det var sånn ca 3-4 meter fra lerret til projektoren. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det som er inne i den sensor baren er bare 2 ir-dioder som kontrollen "ser". Så de burde ikke være noe stress å lage en egen "sensorbar" om du er inne i sånt. Det funker til og med å sette to sterin lys under lærrete. Er ingen signaler som går i den kablen som går opp til sensorbaren... Bountyhunter Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Slik løser man sensor bar problemet: http://www.makezine.com/blog/archive/2006/...make_you_8.html Deilig å bli kvitt den kabelen. Tenkte å lage min egen etterhvert jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå