Gå til innhold

Striker extreme BIOS

Anbefalte innlegg

Halla! Skal overklokke min E6600, men skjønner ikke helt biosen til Striker Extreme.

Har OCZ P8500 SLI edition liked med FSB på 1066. Men hvor stiller jeg opp cpu hastigheten? Bus eller hva det heter.

NOen som vet om en bra guide med bilder og som er oppdatert så den ser ut som det nyeste utseende til Biosen til Striker extreme.

Og btw. Er det varmt å ha 35-36 grader på cpu når man bare sitter å skriver her. Syns det er litt varmt. Jeg har Zalman 7700 kjøler og silver X goop. må kanskje ta av vifta og smøre litt bedre.

Ellers noen tips angående disse komponentene? Har også GeForce 8800 Ultra XXX. hvis det er til noen hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo.

Har ikke kommet så langt at jeg har fått begynt å oc på mitt oppsett enda :thumbdown:

Striker Extreme-c2d 6700-TT Big Typhoon VX12-OCZ Reaper 8500 :thumbup:

Venter på ny psu. :cry:

Uansett: hvis du har lagt inn alle driverene som fulgte med hk, skal du få opp Ai Booster når dy starter maskinen.

Der kan du enkelt justere opp forskjellige ting.

Ja, du må sjekke at det er ordentlig kontakt mellom kjøler og cpu, men ta i beregning varmen i rommet.

På kveldstid ligger jeg rundt 30 grader, mens nå ca 36 på idle.

PS: har ikke alle vifter kopla pga for liten psu(530w),men når det er ordnet håper jeg på under 30grader idle, og en skikkelig oc :dribble:

Endret av Rastafari475
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...