Fanta4free Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 går en ps3 på 60 hz? eller går den på 50 tver også? noen som kan svare meg på det bare siden jeg har litt gammelt tv? 8887437[/snapback] noen her som vet det eller? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 TEMMELIG sikker på at PS3 funker på 50hz tver og. En kompis har iallefall koblet den til en tv som ser ut til å være eldre enn foreldrene mine. En steingammel tv i trelaminert kabinett. Såvidt det er farger på den. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 oki. men jeg personlig trur jeg skal vente litt med og kjøpe den enda, i følge en kamerat av meg som jobber på eb games så vill den syke 2000 til jul ogjeg klarer meg så lenge uten den ass Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nekter å tro at kompisen din har rett i at den synker med hele 2000 til jul, kanskje 1000 om du er heldig. :-) Jeg kjøpte på launch, så for meg er det akkuratt det samme om den er gratis eller koster penger, nå kjøper jeg spillene etterhvert som de kommer, og slipper å tenke på hvilke spill jeg kan gå glipp av i mellomtiden. Fordelen med din taktikk, er at du kan få tak i mange spill billig etter slike som meg har innvestert i spillene, og fått de i tilbuds-hyllene. I tillegg så ser også ut at du kan fint kjøpe spill brukt mye tryggere denne generasjonen, siden jeg ennå ikke har hørt om folk som har ødelagt en Bluray-disk, hvis vi ser bort fra den testvideoen de herpa platen med pizzaslicer, brødkniv o.l.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå