Pebble Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Vet jeg har sett iallefall en tråd om dette for lenge siden, men klarer ikke finne igjen den nå.. Uansett lurer jeg på beste muligheten for å få PS2 på en pc-skjerm.. altså ved hjelp av en VGA kabel, eller VGA - Box på en måte.. Hadde også vært en fordel om det var en box, med 2 input.. siden jeg da kunne brukt 360'n og PS2'n uten å bytte kabler.. men, det er ikke så viktig.. Jeg lurer derfor på om noen har noen gode tips på hva jeg kan kjøpe til dette formålet.. Noen som vet hvordan det er med NTSC og farger med dette også? Har mange import spill, så vil helst ikke at det blir svart hvitt når jeg kjører det.. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Man får VGA box'er med Både NTSC og PAL.. jeg har helt ny liggende jeg ikke fikk bruk for.. betalte 799.- på datakjeden i tønsberg. ellers så får man en fra Magic på www.modnet.no bestilte den selv men leste endel negativt så jeg gikk å kjøpte en annen på datakjeden litt dyrere. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Sjekket litt på modnet.. og, fant denne .. noen som vet hvordan denne er? Eller, hvor det er mulig å få tak i denne? Synes denne ser bra ut til mitt bruk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå