lofotknut Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg lurer på om det finnes et program som kan fjerne den stillheten som alltid finnes enten på slutten eller starten på en mp3 fil...Det finnes sanger som skal gå inn i hverandre, at slutten på en sang fortsetter på neste spor...da er det irriterende at det kommer et hakk akkurat ved sang skifte..Finnes det et program som fjerner dette så det blir smooothe overganger? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 dette kan fjernes før du brenner cden, hvis det er det du lurer på. dessverre fungerer ikke dette med en del brennere. har en liteon 40x og med den går det ikke. bruker vanligvis nero til å burne musikk Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 tror faktisk nero har den funksjonen innebygd. Du kan ihvertfall stille pauselengden mellom de forskjellige sporene, skal du brenne cden uten pause mellom sporene i det hele tatt kan du jo brenne i dao-mode (disc at once) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg lurer på om det finnes et program som kan fjerne den stillheten som alltid finnes enten på slutten eller starten på en mp3 fil...Det finnes sanger som skal gå inn i hverandre, at slutten på en sang fortsetter på neste spor...da er det irriterende at det kommer et hakk akkurat ved sang skifte..Finnes det et program som fjerner dette så det blir smooothe overganger? Er det når du brenner CD'er de er snakk om nå eller bare redigering av mp3 program? Hvis det er å brenne mp3 som cd og få bort stillheten så kan ahead nero gjøre det for deg på denne måten: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 takk B|Real ! jeg har fjernet 2sec mellomrom i wizard-mode og da hopper den automatisk til t-a-o, ikke d-a-o (som det skal være tror jeg) nå funker det endelig, trodde det var min brenner, men jeg ser jo at du har en liteon (dog 48x) du også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 NP Er litt kjekk den funksjonen når man har et live-konsert av ei gruppe som er tatt opp sammenhengende. Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Det hjelper ikke vettu, fortsatt et fint lite hakk mellom sangene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå