Gå til innhold

Thermchill PA120.3 vs. Black Ice Xtreme III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ThermoChill PA120.3 er den radiatoren som yter best på markedet nå.. Den har ingen over og ingen ved siden.. En PA120.2 yter ca likt med "vanlige" 3x120mm radiatorer..

8886079[/snapback]

PA120.3 er enig at det er den beste radiatoren på markedet, men black ice sine radiatorer er også sterke kanditater!

Black ice er yter best ved å bruke av high flow vifter, PA120.3 yter best ved low flow vifter.

Ved bruk av high flow vifter yter PA120.3 og black ice nogenlunde likt!

Det skal være minimal forskjell når det kommer til flow restriksjon mellom disse to også, men PA120.3 skal være litt bedre ;)

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg få tak i denne ThermoChill 120.3?

Jeg har nå en trippel radiator (den som følger med Kandalf LCS kabinett) som er noe ala de i Thermaltake Big Water settene, og den er ikke så veldig god.

Nå har jeg oppgradert til en Swiftech Apogee GTX, men har da også lyst til å oppgradere til en bedre, og stillere radiator (pga. den yter best på low-flow, eller stille vifter)

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg få tak i denne ThermoChill 120.3?

Jeg har nå en trippel radiator (den som følger med Kandalf LCS kabinett) som er noe ala de i Thermaltake Big Water settene, og den er ikke så veldig god.

Nå har jeg oppgradert til en Swiftech Apogee GTX, men har da også lyst til å oppgradere til en bedre, og stillere radiator (pga. den yter best på low-flow, eller stille vifter)

8894619[/snapback]

Du får kjøpt den her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...