knopflerbruce Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Som tittelen antyder lurer jeg litt på hvordan disse to yter ift. hverandre. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 ThermoChill PA120.3 er den radiatoren som yter best på markedet nå.. Den har ingen over og ingen ved siden.. En PA120.2 yter ca likt med "vanlige" 3x120mm radiatorer.. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Gå for Thermochill du Har en 120.1 radiator fra dem, og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Ninvec Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 ThermoChill PA120.3 er den radiatoren som yter best på markedet nå.. Den har ingen over og ingen ved siden.. En PA120.2 yter ca likt med "vanlige" 3x120mm radiatorer.. 8886079[/snapback] PA120.3 er enig at det er den beste radiatoren på markedet, men black ice sine radiatorer er også sterke kanditater! Black ice er yter best ved å bruke av high flow vifter, PA120.3 yter best ved low flow vifter. Ved bruk av high flow vifter yter PA120.3 og black ice nogenlunde likt! Det skal være minimal forskjell når det kommer til flow restriksjon mellom disse to også, men PA120.3 skal være litt bedre Lenke til kommentar
TordO Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Low-flow vifter er jo best da, jo mindre lyd, jo bedre.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvor kan jeg få tak i denne ThermoChill 120.3? Jeg har nå en trippel radiator (den som følger med Kandalf LCS kabinett) som er noe ala de i Thermaltake Big Water settene, og den er ikke så veldig god. Nå har jeg oppgradert til en Swiftech Apogee GTX, men har da også lyst til å oppgradere til en bedre, og stillere radiator (pga. den yter best på low-flow, eller stille vifter) Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvor kan jeg få tak i denne ThermoChill 120.3? Jeg har nå en trippel radiator (den som følger med Kandalf LCS kabinett) som er noe ala de i Thermaltake Big Water settene, og den er ikke så veldig god. Nå har jeg oppgradert til en Swiftech Apogee GTX, men har da også lyst til å oppgradere til en bedre, og stillere radiator (pga. den yter best på low-flow, eller stille vifter) 8894619[/snapback] Du får kjøpt den her Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Har en PA120.3 fra før, og vil ha en vannkjølt sak til. Tenkte først jeg skulle prøve noe nytt, men er PA-serien så overlegne er det ingen vits Kjøpte min på ebay. betalte 45 pund + frakt, og det var med nipler. Fornøøøøyd Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du må vite at themochill er rundt dobbelt så dyp som tt radiatoren, så det er ikke sikkert at du får plass til den i døra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå