Zildjian Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Av og til får jeg en unormal suse lyd fra den bærbare pcen min, usikker på hvor den kommer fra (kanskje harddiskene). Jeg lurer på hva dette kan være og hvordan jeg kan eventuelt fikse det. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Helt umulig for oss å si. Det kan være viftene, CD-/DVD-rom eller harddisk. Finn ut hvilke det er, og så kan vi ta det derfra. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Er veldig kjedelig hvis et objekt setter seg fast på/i nærheten av en av viftene, men sjekk som pgd sier HD og Cd-Rom før du begynner å åpne maskinen. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Gjerne plassér en støvsuger inntil vifteinntaket og se hvor fort du klarer å få viften til å gå rundt. Gjør det i alle åpninger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Gjerne plassér en støvsuger inntil vifteinntaket og se hvor fort du klarer å få viften til å gå rundt. Gjør det i alle åpninger. 8885682[/snapback] ? Gjør han dette så er jo sjangsen veldig stor for at viften har svært lav omdreiningshastighet etterpå! Det er ikke bra i det hele tatt! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Min erfaring med det er noe annerledes. Hvorfor mener du dette er tilfelle? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 høyst sannsynlig så er denne lyden C-State. Intel prosessorer er delt opp i 4 C-State timing funksjoner, som baserer seg på aktiv bruk og energi bruk. C-state 0 = Max CPU kraft C-state 1 = min CPU kraft C-State 2 = min til medium kraft C-State 3 = medium til max CPU kraft. C-state kan virke som en liten during, irritabelt og ikke hørbart over telefon. Får og få bort denne så må du høyst sannsynlig slå på noe, feks Bluetooth enheten. Enkelte maskiner får bort dette ved hjelp av oppdatering av BIOS. Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Ja mulig du har rett, siden lyden starter ofte etter at jeg har kjørt et krevende program. Deretter forblir den der helt til jeg restarter. Den går vekk når jeg slår på bluetoothen ja, hmmm Endret 19. juni 2007 av Zildjian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå