Gå til innhold

Skikkelig gode komedier! :)

lovelyl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hot Fuzz, som fremdeles går på mange kinoer her til lands, er den morsomste filmen på år og dag. Løp og se hvis du har muligheten.

8886618[/snapback]

Må bare gjenta den absolutte sannheten Isbilen her skriver.

Har du sett Hot Fuzz er du enig med meg, har du IKKE sett Hot Fuzz, kjenn ditt kall!

Årets komedie!

Lenke til kommentar

Groundhog Day m/ Bill Murray og Andie MacDowell.

En langt dypere komedie enn de som har blitt nevnt fra før, men uansett en fantastisk god film.

One Flew Over the Cuckoo's Nest er ikke en komedie. Selv om du ler et par ganger i løpet av to timer vil ikke si at filmen nødvendigvis er en komedie. Forøvrig en av de beste filmene, noensinne.

Lenke til kommentar

Kontorstol: Shaun of The Dead heter den :p

Borat var hypet som bare det, men jeg kommer aldri til å glemme kinovisningen. 500 stykker som knakk seg i hjel samtidig, gjorde sitt til at filmen ble enda morsommere enn det den egentlig var.

Så så jeg den med 4 kamerater da den kom på DVD og det var absolutt ikke det samme. Den er morsom, men det var heller stemningen i kinosalen som gjorde den så ufattelig morsom for min del.

Lenke til kommentar

Hva jeg kommer på i farta er Zoolander, Monty Python-filmene, Kung Pow, Dr. Strangelove (kanskje litt tyngre) og Austin Powers-serien (klarer ikke glemme "Nono, THIS is you in a nutshell!"-scenen, husker ikke hvilken av filmene den er fra).

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...