Bakke Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Forrest Gump er en fantastisk film, men hvet ikke om jeg ville kalt den en komedie Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Den står som komedie på IMDB, men uansett så bør man jo se den. Jeg synes den var ganske morsom noen ganger jeg. Noen som har noe å si om Gjøkeredet? Har muligens tenkt å kjøpe den :hrmm: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hot Fuzz, som fremdeles går på mange kinoer her til lands, er den morsomste filmen på år og dag. Løp og se hvis du har muligheten. 8886618[/snapback] Må bare gjenta den absolutte sannheten Isbilen her skriver. Har du sett Hot Fuzz er du enig med meg, har du IKKE sett Hot Fuzz, kjenn ditt kall! Årets komedie! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Noen som har noe å si om Gjøkeredet? Har muligens tenkt å kjøpe den :hrmm: 8930774[/snapback] Ganske feil tråd å spørre i, eller hva? EDIT: Alastor/Isbilen her rett. Hot Fuzz eger. Endret 23. juni 2007 av kaiern Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Gjøkeredet er da en komedie? . Den skal være morsom den har jeg hørt, men har aldri sett den. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Gjøkeredet er da en komedie? . Den skal være morsom den har jeg hørt, men har aldri sett den. 8930825[/snapback] Den har noen morsome øyeblikk, men ville ikke kalt den en komedie. Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Enig, Gjøkerede er en utrolig bra film, og den er til tider morsom. Å kalle den komedie er vel litt å ta i, men det går fint an å se den i stedet for en komedie. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 De aller fleste Jim Carrey-filmene er kjempemorsome, men Anchorman, Dodgeball, Forrest Gump er utrolig gode komedier ^^ 8927654[/snapback] Vil ikke akkurat si at Ethernal Sunshine Of THe Spotless Mind er morsmn Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 ^Enig. Det er en av de mer deprimerende filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Groundhog Day m/ Bill Murray og Andie MacDowell. En langt dypere komedie enn de som har blitt nevnt fra før, men uansett en fantastisk god film. One Flew Over the Cuckoo's Nest er ikke en komedie. Selv om du ler et par ganger i løpet av to timer vil ikke si at filmen nødvendigvis er en komedie. Forøvrig en av de beste filmene, noensinne. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Bakpå Forrest Gump står det sjanger: komedie/drama og akkurat det samme på Gjøkeredet... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Bakpå Forrest Gump står det sjanger: komedie/drama og akkurat det samme på Gjøkeredet... 8933055[/snapback] Gjøkeredet er fortsatt langt i fra en komedie. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Uansett om du liker parodier eller ikke er Shaun of the dead en glimrende film, den havner nok snart på toppen av topp 10 listen min Edit: En liten leif Endret 24. juni 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 -Hot Shots! 2! (ikke 1, den likte jeg ikke..) -BORAT -American Pie. (Kun den første, de andre suger.) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kontorstol: Shaun of The Dead heter den Borat var hypet som bare det, men jeg kommer aldri til å glemme kinovisningen. 500 stykker som knakk seg i hjel samtidig, gjorde sitt til at filmen ble enda morsommere enn det den egentlig var. Så så jeg den med 4 kamerater da den kom på DVD og det var absolutt ikke det samme. Den er morsom, men det var heller stemningen i kinosalen som gjorde den så ufattelig morsom for min del. Lenke til kommentar
edds Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hva jeg kommer på i farta er Zoolander, Monty Python-filmene, Kung Pow, Dr. Strangelove (kanskje litt tyngre) og Austin Powers-serien (klarer ikke glemme "Nono, THIS is you in a nutshell!"-scenen, husker ikke hvilken av filmene den er fra). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå