Gå til innhold

Skikkelig gode komedier! :)


lovelyl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror denne tråden blir veldig lik denne, men greit nok..

 

De aller beste komediene for meg er Airplane!, Dr.Strangelove or: How I Learned To Stop Worrying and Love the Bomb og Borat, men det er mye annet gull også.

 

Old School er genial, Anchorman likeså, Dodgeball er enda morsommere. Eurotrip er også latterlig morsom, samme er Ali G Indahouse. Intet negativt skal helller sies om Monty Python filmene!

Endret av Anigmama
Lenke til kommentar

Hvordan film man skal anbefale kommer litt an på hvordan type komedier du er ute etter. Hva er egentlig en komedie?. Jeg personlig finner Annie Hall (1977) svært morsom, men den skiller seg ganske mye fra typiske Jim Carrey komedie filmer.

 

Generelt finner jeg ikke filmer som er laget for å være mosomme, morsomme egentlig. Liker at noe annet er i fokus. Jeg ler mer av Pulp Fiction enn jeg ler av f.eks Ace Ventura.

Lenke til kommentar

Digger helt klart best de gode, gamle 80-talls komediene. :thumbup: Bedre humor enn det fins det ikke. :w00t:

 

Mine favoritt komedier:

 

Hot Shots!-filmene

Airplane-filmene

The Naked Gun-filmene

Monty Python-filmene

Dodgeball

Blades of Glory

Austin Powers-filmene

Ace Ventura-filmene

m. fl

Lenke til kommentar
Digger helt klart best de gode, gamle 80-talls komediene. :thumbup:  Bedre humor enn det fins det ikke. :w00t:

 

Mine favoritt komedier:

 

Hot Shots!-filmene

Airplane-filmene

The Naked Gun-filmene

Monty Python-filmene

Dodgeball

Blades of Glory

Austin Powers-filmene

Ace Ventura-filmene

m. fl

8892008[/snapback]

Takk for gode tips! Frs dere alle :) Nå har jeg masse filmer jeg kan kose meg med og le av :):)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...