lovelyl Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Er det noen med tips til skikkelig gode komedier? Har sett ganske mye bra, men mye dårlig å. Så kjør på med tips Gjerne noen gamle "slægere" å! Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Tror denne tråden blir veldig lik denne, men greit nok.. De aller beste komediene for meg er Airplane!, Dr.Strangelove or: How I Learned To Stop Worrying and Love the Bomb og Borat, men det er mye annet gull også. Old School er genial, Anchorman likeså, Dodgeball er enda morsommere. Eurotrip er også latterlig morsom, samme er Ali G Indahouse. Intet negativt skal helller sies om Monty Python filmene! Endret 17. juni 2007 av Anigmama Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Clerks Clerks II Jay and Silent Bob Strike Back Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 ClerksClerks II Jay and Silent Bob Strike Back 8886424[/snapback] Sleng med Dogma å, så er livet ditt komplett. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Snatch, Dude, Where's My Car, Freddy got Fingered og Lovlig Blond. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hot Fuzz, som fremdeles går på mange kinoer her til lands, er den morsomste filmen på år og dag. Løp og se hvis du har muligheten. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Så This is Spinal Tap igår. Velger å anbefale denne, rett og slett fordi den var utrolig morsom. Lo høyt flere ganger. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Anbefaler alt med Jim Carrey, gal mann det der. Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvordan film man skal anbefale kommer litt an på hvordan type komedier du er ute etter. Hva er egentlig en komedie?. Jeg personlig finner Annie Hall (1977) svært morsom, men den skiller seg ganske mye fra typiske Jim Carrey komedie filmer. Generelt finner jeg ikke filmer som er laget for å være mosomme, morsomme egentlig. Liker at noe annet er i fokus. Jeg ler mer av Pulp Fiction enn jeg ler av f.eks Ace Ventura. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Dodgeball. Kanonball heter den på norsk. Lenke til kommentar
StevieGod Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Waiting (heter vel Eat This i Norge) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kan vel også legge til Zoolander. Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Digger helt klart best de gode, gamle 80-talls komediene. Bedre humor enn det fins det ikke. Mine favoritt komedier: Hot Shots!-filmene Airplane-filmene The Naked Gun-filmene Monty Python-filmene Dodgeball Blades of Glory Austin Powers-filmene Ace Ventura-filmene m. fl Lenke til kommentar
lovelyl Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Digger helt klart best de gode, gamle 80-talls komediene. Bedre humor enn det fins det ikke. Mine favoritt komedier: Hot Shots!-filmene Airplane-filmene The Naked Gun-filmene Monty Python-filmene Dodgeball Blades of Glory Austin Powers-filmene Ace Ventura-filmene m. fl 8892008[/snapback] Takk for gode tips! Frs dere alle Nå har jeg masse filmer jeg kan kose meg med og le av :) Lenke til kommentar
Aikiarntsen Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Austin Powers filmene 8899387[/snapback] Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Monty Python and the Holy Grail er min favorittfilm uansett sjanger. Ellers har du godbiter som Army of Darkness og Kung Pow. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Me, Myself and Irene. Beste komedien jeg har sett på lenge, Carey på topp:D Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Beste er Me, Myself and Irene. Så er jo Borat, Dodgeball og Monty Phyton filmene også på toppen! ;> Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 De aller fleste Jim Carrey-filmene er kjempemorsome, men Anchorman, Dodgeball, Forrest Gump er utrolig gode komedier ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå