Henry9 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Ja, Emnetittelen sier meste parten Jeg kunne ønske man kunne bestemme selv hvilken farge det skal være i menyen/Velge et bilde, Musikk mens mann spiller og et Online Sted som man kunne legge ut filmer som man har leget selv med Eye ( som Youtube ) XD Har du noen ideer? Så syns jeg det skulle vært flere Gratis spill i PS store ;P Endret 17. juni 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ja, Emnetittelen sier meste parten Jeg kunne ønske man kunne bestemme selv hvem farge det skal være i menyen/Velge et bilde, Musikk mens mann spiller og et Online Sted som man kunne legge ut filmer som man har leget selv med Eye ( som Youtube ) XD Har du noen ideer? Så syns jeg det skulle vært flere Gratis spill i PS store ;P 8884535[/snapback] Hvem farge? hvilen farge... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Sikkert... Men jeg har funnet ut at på den "Engelske" PS Store er det flere Demoer osv. + Noe ekstra greier Til Sonic Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.us.playstation.com/PS3/Store#id=blus-30008&topid=30007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå