Great_cornholio Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 er det noen der ute som vet om noen sanger på piano som bare er helt nydelige? jeg tenker; folk kan sitte å chille med en gitar å dra noen fine sanger... hvorfor ikke gjøre det samme med piano.. når jeg sier en nydelig sang så er det en sang som skal være rolig;) håper dere skjønte hva jeg mente:) Og husk begrunnelse så dette ikke blir en telletråd;) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det kan ofte være greit å søke litt Lenke til kommentar
Great_cornholio Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Det kan ofte være greit å søke litt 8884565[/snapback] ja men det er ikke sånn jeg tenker:P jeg tenker på sanger som du kan spille for kjæreste og sånt ikke sant. en nydelig sang som bare er rolig å fin.. feks Flipsyde - Happy Birthday Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Tori Amos - Winter Pianospillingen der er nydelig. Lenke til kommentar
Great_cornholio Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Tori Amos - Winter Pianospillingen der er nydelig. 8884847[/snapback] det er sånne sanger jeg snakker om:) en sang du kan spille, og alle som er rundt bare smelter:P kom gjerne med fler:) en av de jeg liker best er: Daddy's little girl - Frankie J der er piano spillet bare så utrolig vakkert:) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg vil tippe at kjenningsmelodien til Forrest Gump kan være en schlager Ellers er det ett par tracks på soundtracket til Amelie som er geniale (og bare piano) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Nydelige pianolåter går under pianomusikk. Bruk dermed den andre tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg