simen_dahl Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei Noen kompisser av meg har hatt det litt "gøy" med dataen min, og lagt noen bilder på bakgrunnen min som jeg helst ikke vil ha der. Problemet er bare at de ikke går bort når jeg endrer bakgrunn! Er der uansett liksom... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Restart maskina å prøv på nytt? Prøv noen av de originalbildene som er der Lenke til kommentar
simen_dahl Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 har prøvd det.. bildene er der fortsatt.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Kan (tør) du vise oss et screenshot? Sjekk dette: Høyreklikk skrivebordet og velg egenskaper. Trykk spå på knappen merket med en og deretter 2 Sjekk så at det ikke ligger noe misstenksomt på den listen Lenke til kommentar
simen_dahl Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 tuuusen takk! det fungerte, der lå det noe rart noe ja hadde turt å vise ja, var ikke så ille som det kansje hørtes ut som.. var bare noen uheldige bilder fra helga.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå