Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Killeng beskriver korrekt framgangsmåte. Å opprette tråder på forumet er kanskje ikke rett måte. Nå har trådstarer trolig "ødelagt" litt for seg selv. Hadde han fulgt korrekt prosedyre beskrevet av Killeng hadde ett nytt hk vært på vei i posten. Det er lite sannsynlig at returavdelingen hadde funnet ut annet en det trådstarter har gjort, som er: HK'et vil ikke boote. De (retur) kunne muligens oppdage de to bøyde pinnene og påstått at dette må være trådstarters skyld, men det tviler jeg på er vanlig. Det er vel ikke slik at sokkel ser ut som om en "furioso" har tatt en skrutrekker og "tegnet litt" i sokkelen. Moralen er: Følge prosedyrer og ikke lag tråder/ringe/kaste bort sin egen/returavdelings tid. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 ok ikke akkurat smart å linke til denne tråden i en mail til komplett der du sier at det kan være din skyld.. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 ok ikke akkurat smart å linke til denne tråden i en mail til komplett der du sier at det kan være din skyld.. Hvorfor ikke? Han fremstår da som en ærlig mann? Virker mye mer troverdig enn frontalangrep på nettbutikker. Imidlertid må jeg si at svaret fra komplett var helt vilt uproft, lo ganske hardt når jeg leste det. Personlig er min erfaring at en ofte må være utrolig overbevisende og legge veldig til rette for sine krav for å i det hele tatt bli hørt. Men jaja, er vel slik er den dag idag.. Det som er mer utrolig er alle de fantastisk dårlige rådene som folk har gitt trådstarter, har vel strengt tatt gjort vondt verre. Flott folkens, sånn skal nivået på et hardware forum være Victurus! Lenke til kommentar
siindre Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Når du reklamerer skal du være knallhard og iskald. Skal du ha noe som helst forhåpning om få ny vare MÅ du være bombesikker på at det ikke er din feil. I din situasjon der du ikke vet hvem sin feil det er, skal du ta utgangspunkt i at det er komplett/intels feil. Hvis jeg var i din posisjon ville jeg reklamert på følgende måte: Hei, jeg mottok ett hk fra dere for ikke så lenge siden. jeg la merke til at noen av pinnene på socketen var bøyde, og når jeg installerte cpu fungerte ikke pc'en. Det siste komplett vil er å betale frakt, ta imot produktet fikse/sendte nytt til deg. Så hvis det på noen måte kan virke som det er din feil svarer de: "det er ikke noe vi kan gjøre med". Jeg snakker ut i fra erfaringer når det gjelder reklamasjon, hehe. Har hatt en del defekte produkter for å si det sånn, grunnet fabrikkfeil eller fraktskade. Når det gjelder ditt hk, er det mest sannsynlig fabrikkfeil, kan ikke tenke meg at den skaden har kommer at frakt. Selvfølgelig kan du og ha vært uheldig når du har installert cpu, men det trenger ikke komplett å vite Det siste du bør gjøre er å linke til denne tråden... Endret 18. juni 2007 av siindre Lenke til kommentar
siindre Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 ok ikke akkurat smart å linke til denne tråden i en mail til komplett der du sier at det kan være din skyld.. Hvorfor ikke? Han fremstår da som en ærlig mann? Virker mye mer troverdig enn frontalangrep på nettbutikker. Imidlertid må jeg si at svaret fra komplett var helt vilt uproft, lo ganske hardt når jeg leste det. Personlig er min erfaring at en ofte må være utrolig overbevisende og legge veldig til rette for sine krav for å i det hele tatt bli hørt. Men jaja, er vel slik er den dag idag.. Det som er mer utrolig er alle de fantastisk dårlige rådene som folk har gitt trådstarter, har vel strengt tatt gjort vondt verre. Flott folkens, sånn skal nivået på et hardware forum være Victurus! 8892797[/snapback] Å være em ærlig mann hjelper desverre ikke i disse dager. Alle er ute etter å tjene penger vettu. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 ok ikke akkurat smart å linke til denne tråden i en mail til komplett der du sier at det kan være din skyld.. Hvorfor ikke? Han fremstår da som en ærlig mann? Virker mye mer troverdig enn frontalangrep på nettbutikker. Imidlertid må jeg si at svaret fra komplett var helt vilt uproft, lo ganske hardt når jeg leste det. Personlig er min erfaring at en ofte må være utrolig overbevisende og legge veldig til rette for sine krav for å i det hele tatt bli hørt. Men jaja, er vel slik er den dag idag.. Det som er mer utrolig er alle de fantastisk dårlige rådene som folk har gitt trådstarter, har vel strengt tatt gjort vondt verre. Flott folkens, sånn skal nivået på et hardware forum være Victurus! 8892797[/snapback] nytter fint lite å linke til en tråd der trådstarter virker veldig usikker på om det er hans egen feil. Komplett kan ikke holde på å sende ut ny hardware gratis hver dag pga. brukerfeil ved montering.. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 nytter fint lite å linke til en tråd der trådstarter virker veldig usikker på om det er hans egen feil.Komplett kan ikke holde på å sende ut ny hardware gratis hver dag pga. brukerfeil ved montering.. Det var vel hele poenget med at han faktisk spør folk her. For å avgjøre noe sånt. Og det svaret komplett kom med sier jo litt om hvor villige de var på å behjelpe vedkommende. Derfor ser jeg ingen problemer med at trådstarter linker til en tråd hvor tilsynelatende mange hw entuisaster (og mange wannabees) kommer med sine synspunkter. Victurus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå