Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ananas i vagina

Equerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Databamse,må ha sett rart ut mens du sto der med frykten i øynene og niglodde på ananasene^^. "Har han ikke sett en ananas?".

Uansett ville jeg vært litt mer forsiktig med hva som puttes inn i de edre deler. Snakke med noen på apoteket eller lege kanskje.

Lenke til kommentar

En vagina er jo laget for å presse ut en hel unge så hvorfor ikke en ananas. Whatever floats your boat...

Men den burde uansett skrelles først for å unngå smertefulle rifter. Men "venninnen" din liker kanskje akkurat dette?

Lenke til kommentar

Tja det er vel ikke akkurat det smarteste du kan gjøre, forhåpentligvis var den skrellet først. Ellers vil det vel bli mange rifter og kutt som man vel egentlig bare må vente på at skal gro?

Legen har sikkert noen kremer og slik for å få det til å gro fortere vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Men jeg skjønner ikke hvorfor man skal putte en ananas oppi stellet sitt. :blink:

8912666[/snapback]

Alle tenner på forskjellige ting. Det finnes like mange fetisjer som det finnes mennesker på jorda så hvorfor skulle det ikke finnes mennesker som tenner på ananas-sex?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Hmm. Hvorfor ikke, ja.

Men det hadde sikkert vært greit å sjekke ut på nettet om å putte en ananas oppi der før man gjør det :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...