Gå til innhold

Lang stamme på Hurrycane 370?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har akkurat kjøpt yamaha 25 lang stamma til cybern min jeg også nå. cyber og hurrycane er jo det samme, men har du prøvd å kjøre båten med lang stamme? hvor fort går det og hvordan er den å kjøre?? er veldig nysjerig på det, har ikke sjøsatt båten min enda:P

Lenke til kommentar

Selg motoren din du vbjornevik, og kjøp deg en helt lik bare med kort stamme hvis du er fornyød med den ;)

 

Og noe jeg vil anbefale alle og gjøre, er og i stedet for og prøve seg på kjøp og salg her på forumet, som uansett blir slått hardt ned på, bruk Bruktmarkedet vårt. det er gratis og du bruker bare forumpåloggingen din....

Er ikke så mange båtannonser der nå(faktisk bare mine to) Men det kan jo vi på båtforumet gjøre noe med, og det beste av alt, det er gratis!

 

Ikke for og stjele tråden din vbjornevik, men jeg måtte bare få sagt det :)

Lenke til kommentar

hvis båten er laget for lang stamme må du ikke finne på å kjøpe kortstamme. Vet ikke helt hva de er laget for. Og hvis båten er laget for kort stamme, kjøper du en motor med kort stamme. Så enkelt er det. Hvis båten er laget for lang - og du kjøper en motor med kortstamme, vil du miste mye kjøreegenskaper. Spessielt i svinger. Da slipper den med en gang.

Lenke til kommentar
hvis båten er laget for lang stamme må du ikke finne på å kjøpe kortstamme. Vet ikke helt hva de er laget for. Og hvis båten er laget for kort stamme, kjøper du en motor med kort stamme. Så enkelt er det. Hvis båten er laget for lang - og du kjøper en motor med kortstamme, vil du miste mye kjøreegenskaper. Spessielt i svinger. Da slipper den med en gang.

8963626[/snapback]

 

Er ikke sikkert du vil komme så veldig langt heller hvis du kommer i plan. Propellen vil komme alt for langt opp i vannet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...