xxexx Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg har lyst til å forhåndsbestille boka Harry Potter and the deathly hallows. men så er det stor prisforskjell! Tre typer å velge mellom. Den første var visst barneutgaven (hva betyr det??), den andre var voksenutgaven (og hva betyr det??) den siste var vanlig, men kostet 500kr istedt for 200 som de to andre! Alle tre var på engelsk jeg blir litt forvirra jeg.. Hvem skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 de to første var kanskje pocket bøker? de pleier som regel å være billigere. forskjellen på barneutgave og voksenutgave, er at barneutgaven er "Sensurert", dvs. ikke så voldelig osv. tror i hvertfall det skal stemme. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ta det heller i Harry Potter-tråden vi har her på forumet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) forskjellen på barneutgave og voksenutgave, er at barneutgaven er "Sensurert", dvs. ikke så voldelig osv. tror i hvertfall det skal stemme. 8884226[/snapback] Det er helt feil. Den eneste forskjellen på barneutgaven og voksenutgaven er utseende på omslaget. De ser ulike ut på utsiden. Inni står det nøyaktig det samme. De to som koster rundt 200 kr, er barneutgaven og voksenutgaven. Den til 500 er en såkalt deluxe-utgave som visstnok skal ha innbinding av et spesielt tøy. Dette har jeg fått bekreftet av bokkilden, men de visste ikke noe mer om deluxe-utgaven enn det. Barneutgaven: ISBN 9780747591054 Voksenutgaven: ISBN 9780747591061 Endret 19. juni 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) jeg så det i går (forhåndsbestilte boka) den dyre boka som han har sett, var illustrerte utgaven om jeg ikke tar mye feil. [EDIT] var en del mer i den deluxe utgaven en vi begge trodde: http://childrensbooks.about.com/od/harrypo...f/HP7deluxe.htm Endret 19. juni 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
macciato Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Å herregud! Jeg gleder meg så hemsk mycket til den boka kommer ut at jeg kunne slått hjul gjennom stua! Skal stå klar utfor døra til Norli når de åpner å løpe inn å få tak i den første i byen! yeeesss! Kommer til å ha den ferdiglest innen 2 dager! Jeg har prøvd en gang før å "kose" meg med boka...Lese litt hver kveld, men det funker bare ikke! Når de kommer ut låser jeg meg inne i 2 dager å leser...Ingen kontakt med omverdenen Endret 22. juni 2007 av macciato Lenke til kommentar
macciato Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvor lang tid bruker folket på å lese den? Noen som klarer å sluke den sakte? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvor lang tid bruker folket på å lese den? Noen som klarer å sluke den sakte? 8920453[/snapback] Jeg vet at mange begynner å lese så snart de får tak i den, og da leser de til det er slutt. Sånn er ikke jeg. Jeg leser litt, legger den fra meg, leser litt mer, og sånn kan jeg holde på en stund. Ei HP-bok på størrelse med forrige kan fort vare en ukes tid for meg. Jeg har det ikke travelt, og siden dette er siste bok så kommer jeg til å passe på å nyte hvert sekund av den. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvor lang tid bruker folket på å lese den? Noen som klarer å sluke den sakte? 8920453[/snapback] Jeg vet at mange begynner å lese så snart de får tak i den, og da leser de til det er slutt. Sånn er ikke jeg. Jeg leser litt, legger den fra meg, leser litt mer, og sånn kan jeg holde på en stund. Ei HP-bok på størrelse med forrige kan fort vare en ukes tid for meg. Jeg har det ikke travelt, og siden dette er siste bok så kommer jeg til å passe på å nyte hvert sekund av den. 8921569[/snapback] Ja...Tragisk, det er siste bok Jeg tror jeg må presse meg skikkelig til å dra ut lesetiden litt...sånn at den ikke er borte før jeg er klar over at den er lest Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Skal stå klar utfor døra til Norli når de åpner å løpe inn å få tak i den første i byen! yeeesss! 8920446[/snapback] Bra du ikke bor i Bergen, da hadde du fått konkurranse. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jøss, det var enkelt å bestille boka fra ark bruns! De krever ikke betaling eller noe, de bare legger ved en faktura i sendingen! Det som er litt snedig er at det ti spenn billigere for meg å bestille boka på nettet. Portoen havnet på 34 kroner, mens en busstur tur-retur byen koster 44 Ja, jeg er en lat jævel. Fakturaen kan jeg betale via nettbanken også, så slipper jeg å låne mors visa ^^ Og så som en siste notis (OT): Norli suger på service. Jeg handler aldri der igjen. For ca. 1,5 år siden sendte jeg inn en kalkulator dit fordi den sluttet å funke etter kort tid. De klarte ikke å behandle saken min før ett helt år hadde gått, og det var etter et spark i ræva fra forbrukerrådet! De hadde klart å rote bort de tre klagepurringene mine også! Lenke til kommentar
macciato Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Skal stå klar utfor døra til Norli når de åpner å løpe inn å få tak i den første i byen! yeeesss! 8920446[/snapback] Bra du ikke bor i Bergen, da hadde du fått konkurranse. 8924924[/snapback] haha :!: Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 hvor har de nattåpent? :o (oslo) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå