SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Trenger en tilbakemelding på hva slags vitaminer og mineraler jeg putter i meg som er bra: Omtrent hver dag: - et fedd hvitløk - en spiseskje bipollen - K2 vitaminer annen hverdag (fikk gratis på Oslo Sentralbanestasjon) - Omega 3 kapsler 3stk. - en kork eddik -noen ganger tørket reinhjerte. Er det noe her som bare er tull? Er det noe her som er veldig bra for kroppen? Noe her som jeg burde spise mindre/mer av? Takk Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ikke så veldig nødvendig med to tråder egentlig for et par enkle spørsmål, egenltig. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=783882&hl= Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Ikke så veldig nødvendig med to tråder egentlig for et par enkle spørsmål, egenltig. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=783882&hl= 8884096[/snapback] herregud! Hva er problemet ditt? I denne tråden vil jeg ha tilbake meldinger på mitt kosthold! I den andre tråden diskuterer man eddik, som jeg mener er veldig bra for kroppen og fler burde ta. Og hvis det er et par enkle spørsmål, besvar dem i stedenfor å komme med useriøse tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg foreslår at du roer deg litt ned, jeg. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg foreslår at du roer deg litt ned, jeg. 8884651[/snapback] Jeg foreslår du godtar tråden, så lenge du ikke er en Moderator. Men on-topic. Tran? Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg foreslår at du roer deg litt ned, jeg. 8884651[/snapback] Jeg foreslår du godtar tråden, så lenge du ikke er en Moderator. Men on-topic. Tran? 8884675[/snapback] omega 3 er vel tran, er det ikke det a? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg foreslår at du roer deg litt ned, jeg. 8884651[/snapback] Jeg foreslår du godtar tråden, så lenge du ikke er en Moderator. Men on-topic. Tran? 8884675[/snapback] omega 3 er vel tran, er det ikke det a? 8884719[/snapback] Vet ikke. Usikker. Bare foreslo tran jeg. Godt og sunt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Vet ikke. Usikker. Bare foreslo tran jeg. Godt og sunt. 8884742[/snapback] Godt og godt. Jeg kan i hvert fall ikke fordra det. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 seks svar og ingenting som sa meg noe som helst. Her er kvaliteten på bunn merker jeg! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 seks svar og ingenting som sa meg noe som helst. Her er kvaliteten på bunn merker jeg! 8885403[/snapback] Make that seven ... Du lager to nærmest identiske tråder - ikke heeelt like, men så godt som. Når en påpeker dette (han skulle selvfølgelig brukt "rapportér"-knappen, men det gjorde han ikke) går du helt bananas og omtrent skjeller han ut. Hva forventer du? Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) seks svar og ingenting som sa meg noe som helst. Her er kvaliteten på bunn merker jeg! 8885403[/snapback] Make that seven ... Du lager to nærmest identiske tråder - ikke heeelt like, men så godt som. Når en påpeker dette (han skulle selvfølgelig brukt "rapportér"-knappen, men det gjorde han ikke) går du helt bananas og omtrent skjeller han ut. Hva forventer du? 8885462[/snapback] gikk jeg bananas? Du er vel en av dem som kan se hvordan en person oppfører seg med måten han skriver på? Hadde jeg gått bananas hadde jeg skrivd noe som dette: "HERREGUD ER DU IDIOT DU HAR SERIØST PROBLEMER" Det gjorde jeg ikke, jeg svarte høflig og respektfult. Har du aldri spurt om noen har problemer i en vanlig diskusjon? Greit å spørre om noen har problemer er på grensen, men når han skriver dumt så svarer jeg han dumt. Jeg spurte om han hadde et problem siden han kommenterer noe som er tull. Det er heller ikke to nesten identiske tråder. Tråd1= diskusjon rundt en flytende veske som mange putter i seg. Tråd2= tilbakemeldinger på mitt kosthold. Hvordan kan du si noe så dumt som at det er to identiske tråder? Endret 17. juni 2007 av SisteBert Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg ber en moderator om å fjerne alle innlegg utenom første post da alle de som har postet her tydeligvis ikke har peiling på kosthold! (det er på grunnlag etter det som har blitt svart her) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Jeg ber en moderator om å fjerne alle innlegg utenom første post da alle de som har postet her tydeligvis ikke har peiling på kosthold! (det er på grunnlag etter det som har blitt svart her) 8885609[/snapback] Hvilet grunnlag har du for å si at vi som svarer ikke har peiling på kosthold? Tror jeg vet litt mer enn deg om emnet ... Du kan ikke forvente deg noen seriøse svar når du oppfører deg slik. Sette strek _________________________ Endret 17. juni 2007 av EvenT Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg ber en moderator om å fjerne alle innlegg utenom første post da alle de som har postet her tydeligvis ikke har peiling på kosthold! (det er på grunnlag etter det som har blitt svart her) 8885609[/snapback] Hvilet grunnlag har du for å si at vi som svarer ikke har peiling på kosthold? Tror jeg vet litt mer enn deg om emnet ... Du kan ikke forvente deg noen seriøse svar når du oppfører deg slik. 8885633[/snapback] Ser ikke sånn ut når det første jeg får er masse mas om at to emner er like. Gi meg et svar da så svarer jeg hyggelig. Svar piss og jeg pisser tilbake. Sier seg selv. Jeg er mot andre som de er mot meg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 herregud!Hva er problemet ditt? I denne tråden vil jeg ha tilbake meldinger på mitt kosthold! I den andre tråden diskuterer man eddik, som jeg mener er veldig bra for kroppen og fler burde ta. Og hvis det er et par enkle spørsmål, besvar dem i stedenfor å komme med useriøse tilbakemeldinger! Jeg er enig med Stian89. jeg ser helle rikke poenget med to så identiske tråder fra trpdstarter sin side. jeg har derfor stengt den andre tråden. på grunn av ordbruken i denne tråden vil jeg følge litt med på denne tråden fra nå av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå