combatkenneth Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 hei, skal hjelpe onkelen min med kamera kjøp, men har ingen anelse om hva som er bra eller ikke. kom over en reklame for sony dcr 96, og det så ut som et greit kamera for oss, så da lurte jeg på om det er noe bedre i denne klassen? Sony dcr 96 la til link så dere ser hvilket kamera det er snakk om. ps. må ha kameraet innen neste helg Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 er det ingen som har en formening om detta ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvis du hadde giddet å se litt etter så kan du finne nesten akkurat de samme spørsmålene i hele denne kategorien. Dette og mange andre spørsmål blir spurt hele tiden. Hint: Panasonic NV-GS serien. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ja, tror nok Panasonic GS320 er et bedre valg enn den Sony'en. Søk på forumet etter GS320, så tror jeg nok du blir overbevist. Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 da går jeg for panasonic. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå