SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hørt rykter om at man kan spise en kork med eddik hver morgen. Er dette så lurt da? Jeg prøvde det og jeg brukte vel noen minutter på å få det ned. Siden eddik er rimelig surt. Men poenget: Er eddik drit bra for kroppen liksom? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 *** Tråden var stengt uten noen som helst begrunnelse fra noen. Gjenåpnet. Ta kontakt med med på PM om det skulle være grunn for det *** Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Edikk har flere fordeler, blant annet stabilisering av blodsukkeret og at det er appetittdempende. Ser det dukker opp mange slankeartikkler når jeg søker på "edikk" på google. Lenke til kommentar
celebra Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Edikk har flere fordeler, blant annet stabilisering av blodsukkeret og at det er appetittdempende. Ser det dukker opp mange slankeartikkler når jeg søker på "edikk" på google. 9122622[/snapback] Me nfor hekkan.... Ikke bruk vanlig eddik. Bruk eplecidereddik, bland en "slant" i et glass vann. Så går det an å få det ned uten å brekke seg og svi av ordøyelsen i prosessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå