Lagn Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 en jeg kjenner skal kjøpe en av de billigste lcd-ene. hvilke av de aller billiste på dene siden bør jeg ta/ikke ta, elelr spilelr det ikke så stor rolle? som f.eks.: i"kke ta den aller billigste, det merket er ikke å stole på" Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 samsung? hva med samsung de er til å stole på eller lg personlig har jeg asus 22" lcd wide hehe Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) nja, må jeg passe meg for noen? og en av de aller aller aller billigste helst, bør jeg f.eks. gå fire opp fra den billigste? takk for alle svar Endret 17. juni 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 nja, ikke så mye hvem jeg burde ta men må jeg passe meg for noen? og en av de aller aller aller billigste helst, bør jeg f.eks. gå to opp fra den billigste? 8883870[/snapback] hva skal du bruke den til da? Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) han skal bruke den til det aller mest basic ting som å sjekke email. han har dvi-i, tror jeg. her spurte jeg for 5 min. siden om hvordan jeg finner ut av hva slags kobling han har. Endret 17. juni 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 gå for benq-en den billigste jeg hadde min gamle benq 17" 24ms hatt den siden 2004-2007 funker enda den gitt ikke noe galt med benq da Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 den aller billigste benq-en eller den til 1929,-? (bare så det ikke er tvil) Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvorfor ikke Benq FP202WA? Vurderer denne selv siden den koster 1595,- hos Elkjip. Har rulator testet denne selv? Er det noen andre som har testet denne skjermen som kan si noe om den? Vet den ikke har DVI og slikt, men skal i mitt tilfelle brukes til surfing, tvtitting, film/serier og et og annet spill. Har en god Dell skjerm på en annen maskin som jeg bruker mye mer. Sitter rett foran skjermen(e) og det er ikke plass til andre på kottet mitt. Har en liten 15" urgammel Sony LCD (VGA, 25ms) som jeg skal bytte til en større, evt denne Benq skjermen. Ville denne Benq skjermen passe mine brukerkriterier? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvorfor ikke Benq FP202WA? Vurderer denne selv siden den koster 1595,- hos Elkjip. Har rulator testet denne selv? Er det noen andre som har testet denne skjermen som kan si noe om den? Vet den ikke har DVI og slikt, men skal i mitt tilfelle brukes til surfing, tvtitting, film/serier og et og annet spill. Har en god Dell skjerm på en annen maskin som jeg bruker mye mer. Sitter rett foran skjermen(e) og det er ikke plass til andre på kottet mitt. Har en liten 15" urgammel Sony LCD (VGA, 25ms) som jeg skal bytte til en større, evt denne Benq skjermen. Ville denne Benq skjermen passe mine brukerkriterier? 8888667[/snapback] jeg har ikke testet denne selv nei, men for å si det sånn du vil ikke få problemer å bruke skjermen til det du har tenkt til å hva er galt med å gå for den billigste? ingenting benq er jo helt greie skjermer jeg hadde en benq 17" lcd kunne ikke klage på den liksom Lenke til kommentar
Moal Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Komplett.no har tilbud på en samsung 19" widescreen til 1500kr! Länk Endret 19. juni 2007 av Moal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå