mrmo Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Heisann folkens. Lyst til å sjekke ut musikken min? Det er jeg som spiller alle gitarene og har programert trommene. Trykk her! Ris og ros tas godt i mot Endret 22. juni 2007 av cun Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Sweeet. Trommene burde kanskje vært litt høyere (evt innspilt av en trommis), men ellers var dette helt herlig. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Mye fint her, men ting kan bli tightere. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Trommene må stilles litt opp, og det var strengt tatt litt tamt trommespill, men dette her likte jeg, fresh og skarp lyd, gode riff Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Sangen var fin den, men det ble litt tamt. Blir på måte litt hakkete fordi du ikke har noe onklig komp i bakrunnen. Savner bass veldig også. Så jeg tror den kan bli mye bedre hvis du bruker litt mer tid på den. Jeg vet også at når folk spiller inn musikk, på giterkompet bruker man veldig ofte 2 spor for å få det fyldigere. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Veldig stilig musikk, elsket gitaren! Men som sagt, trommene kunne vært "spicet" opp litt, både i volum og utførelsen generelt. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Likte the partiet som begynte rundt 2.55 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå