FlaSch Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Først, skulle jeg ønske at når jeg trykka "logg meg på automatisk hver gang" så funka det... Og så, ønsker jeg meg en knapp, (som det var før) øverst til venstre hvor det står "gamer.no" hvor man kommer seg tilbake på hovedsiden, sånn i stedet for hw hardware.no Ellers begynner jeg å venne meg til forumet... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 De to tingene er jeg veldig enig i! Har plaget meg litt og :-? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Er det så fryktelig vanskelig å skrive gamer.no? Logg meg automatisk på hver gang funker her. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Enig med starfish... /steinih :-) Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Vel, vanskelig er det ikke... men det er tidsomt og kjedelig å skrive det førtito ganger i løpet av en time... Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Først, skulle jeg ønske at når jeg trykka "logg meg på automatisk hver gang" så funka det... Og så, ønsker jeg meg en knapp, (som det var før) øverst til venstre hvor det står "gamer.no" hvor man kommer seg tilbake på hovedsiden, sånn i stedet for hw hardware.no Vi er klar over alle disse problemene, og vi gjør så godt vi kan for å fikse de så fort som mulig. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Enig med FlaSch, kult å høre at dere er på saken. Ehm... Mens dere er der inne, kan dere forandre sånn at det ikke står "Forum Forum Index" også? Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Enig med FlaSch, kult å høre at dere er på saken. Ehm... Mens dere er der inne, kan dere forandre sånn at det ikke står "Forum Forum Index" også? Hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå