Skogli Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg fikk meg noen stilige høyttalere her i helga; Jamo Power 350. Disse høyttalerene består av 1 diskant, 1 mellomtone og 1 basstone. Det er hvert fall slik det ser ut. (Er 3 høyttalere inne i kassen) Problemet mitt er at dette setter er så gammelt av basselementene har sagt opp. Høyttalerene er helt fine, det er bare den ytterste "ringen" som har gitt etter (se bilde) Det jeg lurer på er: Er det billigere å kjøpe to nye element eller to komplette høyttalere? Og hvor kan jeg så kjøpe element? (PS: De er på omtrent 9 inch(omtrent 23cm), er det akkurat det samme som 9"?) Jeg synes høyttalerene er veldig stilige og vil gjerne beholde dem, derfor vil jeg helst beholde høyttalerene og kjøpe nye element Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (9 inch = 9 tommer = 9", ja ) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Ok, da var de mindre enn jeg trudde. =) Men har noen peiling på hvor jeg kan få kjøpt det? Lenke til kommentar
fhl Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Dalens har nye element til Jamo. Frode Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Det er uaktuelt å kjøre/sende elementene mine ned dit. Blir altfor dyrt for meg. (bur i haugesund) Lenke til kommentar
fhl Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det er uaktuelt å kjøre/sende elementene mine ned dit. Blir altfor dyrt for meg. (bur i haugesund) 8885162[/snapback] Hvorfor skal du sende elementene til Dalens? Frode Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Beklager, var bare jeg som leste feil. Fant ut hva du mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå