thehazen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tja adri si aldri med komplett.no De sendte ut mitt eksemplar av gears of war for pc igår og det kommer idag/morgen. Det har jo release....9 eller 11 november. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Morsomt å se at folk med dårligere pc enn det jeg har får høyere fps og kan bruke bedre innstillinger. JEg får rundt 20fps maks 30 med alt på high, men jeg spiller det på 1600x1200. Har ikke på aa. Spec. Core2 E 6600 overklokket til 3ghz. g8800gts @ 600\2000 2gb ram, som er rask nok. Nyeste driverene er på plass, men merket ikke mye forskjell. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Morsomt å se at folk med dårligere pc enn det jeg har får høyere fps og kan bruke bedre innstillinger. JEg får rundt 20fps maks 30 med alt på high, men jeg spiller det på 1600x1200. Har ikke på aa. Spec. Core2 E 6600 overklokket til 3ghz. g8800gts @ 600\2000 2gb ram, som er rask nok. Nyeste driverene er på plass, men merket ikke mye forskjell. Bruker du vista? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er det kjappere med XP ? Blir det ikke det samme om man har vista eller xp når man har samme instillinger og kjører DX9 ? Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tja adri si aldri med komplett.no De sendte ut mitt eksemplar av gears of war for pc igår og det kommer idag/morgen. Det har jo release....9 eller 11 november. oy.. såpass .. håper det skjer det samme med meg ----- hmm.. jeg trur jeg skal kjøpe en ny pc til crysis.. en intel pentium 2 .. 512 mb ddr1 og geforce mx 200... ser/høres nesten ut som, jo dårligere pc du har jo bedre ytelse i crysis .. kanskje dem har "optimalisert" feil vei Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg synes motion-bluren i stalker var mye bedre, i Crysis så mister man jo helt sidesynet.. Men skal ikke klage Motion-bluren sin i stalker var jo ikke verdt et øre. Hele poenget er at du skal ha sidesyn. I virkeligheten så ser du ikke klart i sidesynet og man ser bare bevegelse. Akkurat dette har de fått bra til i crysis, for den delen som du ikke ser på vil da bli blurry, og alt vil virke mye mer realistisk og bra. Ps: Legg merke til at DX9 "sin Blur ikke er like god som den i DX10, som ikke blurer et like stort område, men er heller litt smartere slik at den heller blurer det du ikke trenger å vite. ("smart-blur") Om du får samme effekter i DX9 ved modding skal jeg ikke si noe på da jeg ikke har testet. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Morsomt å se at folk med dårligere pc enn det jeg har får høyere fps og kan bruke bedre innstillinger. JEg får rundt 20fps maks 30 med alt på high, men jeg spiller det på 1600x1200. Har ikke på aa. Spec. Core2 E 6600 overklokket til 3ghz. g8800gts @ 600\2000 2gb ram, som er rask nok. Nyeste driverene er på plass, men merket ikke mye forskjell. Bruker du vista? Bruker XP-pro. En annen ting som er litt snodig er at aa og af ikke påvirker fps'en så mye som det gjør i andre spill. Viss jeg setter aa og af på fult så mister jeg ca 5-10 fps. Burde det ikke påvirket fpsen litt mer enn det? Vurderer å installere vista, men jeg vil vell ikke tjene så mye på det? Tenker på DX10. Endret 2. november 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Merkelig. Selv så har jeg aldri sett et spill som mister så mye ytelse ved å aktivere AA. Går vel fra en 30FPS og ned i 10FPS om jeg aktiverer 4xAA eller noe sånnt. AF funker vel strengt tatt ikke (som jeg har sett), og har derfor ikke noe å si. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bruker XP-pro.En annen ting som er litt snodig er at aa og af ikke påvirker fps'en så mye som det gjør i andre spill. Viss jeg setter aa og af på fult så mister jeg ca 5-10 fps. Burde det ikke påvirket fpsen litt mer enn det? Vurderer å installere vista, men jeg vil vell ikke tjene så mye på det? Tenker på DX10. Du vil få dårligere ytelse med Vista... Det gjorde jeg, mista nesten 10 FPS Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bruker XP-pro.En annen ting som er litt snodig er at aa og af ikke påvirker fps'en så mye som det gjør i andre spill. Viss jeg setter aa og af på fult så mister jeg ca 5-10 fps. Burde det ikke påvirket fpsen litt mer enn det? Vurderer å installere vista, men jeg vil vell ikke tjene så mye på det? Tenker på DX10. Du vil få dårligere ytelse med Vista... Det gjorde jeg, mista nesten 10 FPS Jeg fikk bedre ytelse Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Jeg fikk bedre ytelse Hmmm.... Markelig... Mista ca. 10 FPS når jeg prøvde det med Vista på samme maskinen med samme settings, alt på high 1280x1024 0-AA med alt på Very high, fikk jeg 5FPS... Endret 2. november 2007 av GF - Krypto Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Får mellom 11-20fps på very high uten aa når jeg kjører den i 1900x1200. Noen som får kjørt 64bit exe filen med vista btw? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bare hvis man har 64bit Vista... Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bare hvis man har 64bit Vista... Funker ikke på min, får bare opp at exe filen har sluttet å virke. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dere har husket og sette AA og AF i nVidia utility til "program styrt" ? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg fikk bedre ytelse Hmmm.... Markelig... Mista ca. 10 FPS når jeg prøvde det med Vista på samme maskinen med samme settings, alt på high 1280x1024 0-AA med alt på Very high, fikk jeg 5FPS... Det er vel ca 3 ganger mindre ytelsen en det du "burde" hatt, så er vel helelr det som er problemet. Med 8800GTX så får jeg 11FPS med alt på very high, 1920x1200 og 2xAA. I 1280x1024 så går det ganske så greit. At du får 5FPS hørtes jo helt villt dårlig ut. (med mindre du aktiverte skyhøy AA og oppløsning) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Etter og ha overklokket systemet mitt kraftig så fikk jeg kun en minimal økning i Crysis. Rundt 3-4 FPS, mens 3dmark scoren min gikk opp 4k i 05 og 3k i 06. Hva kan dette skyldes? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Bare 2 uker igjen til spillet i dag Lenke til kommentar
Dragoonaz Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Vel, VERY HIGH kan jeg klare. Men det ville overasket meg hvis det gikk høyere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg