Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Ligger på 25-30 FPS i gjennomsnitt

Alt på Very high(untatt postprossesing Quality, den står på high, fant at lyden og PC-en reagerte saktere... få igang quad core snart crytek?), 4x AA , Nyeste DirectX10, nyeste forceware 169.04 (plages litt med driveren når jeg kjører andre spill, får skjemkortdriveren har fått et problem...) res: 1280x1024.

Er du helt sikker på det snittet, eller er det bare et løst anslag? Siden du har samme specs som meg, testet jeg ut GPU_benchmark i samme oppløsning og innstillinger. Uten AA havnet jeg på 22 fps, mens med 4xAA ble det 17 fps. Det hadde vært interessant for meg om du kjørte benchmarken og rapporterte hva du fikk. Om du får nesten dobbelt så mye som meg, så er det jo noe alvorlig galt med PC-en min.

La på 27 Fps i gjennomsnitt. legger med et bilde og Specs:

117958.jpeg

(måtte klokke ned til 3.2GHz fikk litt ustabilt på høyere)

Hilsen André

oppløsning? ser du scorer 5.8, jeg har 5.7 :) men klarer bare high.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La på 27 Fps i gjennomsnitt. legger med et bilde og Specs:

(måtte klokke ned til 3.2GHz fikk litt ustabilt på høyere)

Hilsen André

Og det er med samme innstillinger som nevnt i sted?

1280x1024

Alt på Very High med unntak av Post Prosessing som står på High

4xAA

Q6600@3200

8800GTS @ Stock

Og naturligvis samme driver (169.04)

Siste spørsmål, bruker du Vista x64, og i så fall, kjører du spill (og benchmark) fra Bin64-folderen? Hvis alt er bekreftende, så vet jeg i grunn at jeg skal kunne oppnå nøyaktig det samme på et eller annet vis. Jeg vet at jeg ikke har noen flaskehalser siden PC-en min yter meget bra i diverse andre benchmarks.

Lenke til kommentar

Driver og setter sammen ny PC for tiden, og trenger litt veiledning. Så hva tror dere dette kunne kjørt?

Hovedkort: Asus P5N32-E SLI

Prosessor: Intel Core 2 Duo E6850

Skjermkort: 2 stk Asus 8800 GT i SLI

Minne: GeIL DDR2 PC6400 Ultra (4 x 1GB)

Windows XP 32bit i 1360x768 oppløsning.

Hva tror dere? Skal jeg kjøpe Q6600, og klokke den litt?

Og er Windows XP 64bit noe og vurdere? For å få med alle 4GD med RAM tenker jeg på.

Lenke til kommentar

Har lest andmeldelsen på Tom's Hardware. Der scorer det jo omtrent det samme som GTX (bortsett fra ved sinnsyk oppløsning og hensynsløs bruk av AA&AF), men de har bare oppløsninger på 1600x1200 og oppover (de kjører high btw). Jeg har en 19" som kun støtter 1280x1024. Vil det kunne dra det på high da? Det burde det vel klare det på Very High? Eller?

EDIT: Burde kanskje legge til link til testen: Linky!

Endret av Submoose
Lenke til kommentar

Specs:

Intel Pentium 4 3Ghz

2 Gig minne

Geforce 7800 GS 256MB

Har det meste på medium + at jeg har objects og textures på high.

Virker som om Shader Quality holder igjen (setter jeg den på high merker jeg skikkelig lagg)

Spiller nå med fin flyt, men tror ikke jeg kan skru opp noe mere uten hakking...

Bra eller?

edit: Jo, også har jeg 1280 x 1024 uten AA

Endret av freddern
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om et 8800GT vil dra Crysis på high med 1280x1024 litt AA og AF? Det scorer jo like bra som GTX i lave oppløsninger.

For å si det slik....jeg har 8800 Ultra og det er såvidt jeg klarer å spille det UTEN AA.

Nå er dette garantert grunner driverne (håper jeg). Ellers blir jeg virkelig sint og kjører ENDA ett 8800 ultra i SLI. Sliter jeg da blir jeg enda sintere og seriekobler 10 datamaskiner alle med 8800 Ultra.

Lenke til kommentar

Specs:

Asus P5B WIFI DLX

2x1024 mb Geil cas 4

ASUS EAX1900XT @ 700\800

Intel E6300 @ 3.2 Ghz

Positivt overrasket :) Klarer 25-40 fps med følgende setting:

edit: 20-30 fps er vel mer riktig :p .... 40 hører til sjeldenhetene hehe

res: 1680x1050

Texture Quality: Very High

Objects: medium

shadows: medium

Physics: Very High

Shaders: medium

volumetric: very high

game effects: very high

particles: very high

water quality: high

Benyttet modden for å få very-high settings med dX9 i XP :w00t: Moddet også "sys_spec_Quality.cfg" for å oppnå detailtextures med shaders satt til medium, kostet meg 1-2 fps :cool:

Endret av Elektrotubby
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...