Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Må si jeg blir mer og mer skuffet over dx10 kontra hva de får til med dx9 fortsatt. Dx8 til 9 var jo som natt og dag. Av alt jeg har sett til nå inkl fiksen til Xp så klarer ikke jeg se forkjell og ytelsemessig ligger det omtrent likt også.

Så poenget med dx10 utblir fortsatt :no:

Sammenligner du da med DX8 VS DX9 da det kom ut?

Eller mot dagens DX9, mot DX8?

Du kunne sikkert også modde DX8 til å bli DX9 i de fleste tilfeller på den tiden også. (er vel heller det at Crysis faktisk har gjort et mulig)

Synes nå det blir ganske stor forskjell på DX9 og DX10 om man ikke teller med "hack"/mods.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey guys

Jeg spiller Crysis på et Radeon 9800 Pro med Catalyst 7.7. Jeg tenkte jeg skulle prøve å få til litt bedre FPS og forhåpentligvis litt bedre effekter så jeg oppdaterte til 7.10. Men når jeg nå klikker på Crysis.exe kommer det ei feilmelding opp som forteller at jeg har et skjermkort Crysis ikke støtter

What to do?

Lenke til kommentar

Nå har jeg gått igjennom Crysis demoen, klarte å komme igjennom faktisk! :D

Sjekka FPS, fram til der med "jamming-device" klarte jeg meg med over 35FPS med alt på medium, men det ble "pang" 20 når jeg så utover havet. Jeg satt ned til Low med 2-3 mediummer. Da kom jeg igjennom hele spillet med over 30FPS (som til tider er litt lite, spesielt når man bruker "speed")

Noen med ala system som meg og kan si om det er min maskin som er hull i hodet eller dette skal stemme?

System:

E6600

8800GTS 640

4GB (3.25GB pga 32-bit xp)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Får ikke til å overclocke i rivatuner, men ifølge denne tråden skal man gå inn på "RT>drivers settings>customize>restore drivers to default"

Finner ikke restore drivers..hvor er dette!?

Kan ikke overclocke i RivaTuner fordi RT ikke støtter driver nummer 169.xx. (regner med du bruker det). Det kommer i neste versjon om noen dager.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Får ikke til å overclocke i rivatuner, men ifølge denne tråden skal man gå inn på "RT>drivers settings>customize>restore drivers to default"

Finner ikke restore drivers..hvor er dette!?

Kan ikke overclocke i RivaTuner fordi RT ikke støtter driver nummer 169.xx. (regner med du bruker det). Det kommer i neste versjon om noen dager.

Er flere som har fått til dette, og jeg får det til i XP. Men men..

Lenke til kommentar
Med Rivatuner 2.06 kan du klokke i 169, men den versjonen er bare for de kule barna som er med på betatest :p

Vel, jeg ble nettopp medlem av "De kule barna" jeg også ..(tok meg 2 sek å finne og laste ned den versjonen :p ) BTW, får forsatt ikke til å clocke..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Noen med ala system som meg og kan si om det er min maskin som er hull i hodet eller dette skal stemme?

System:

E6600

8800GTS 640

Jeg omtrent likt som deg, bare med 2GB RAM. Hvilken oppløsning kjører du på?

Lenke til kommentar

System:

E6600

8800GTS 640

1024 uten AA.

Tok en ny tur, sleit selv på Low fram til samme plass. Maskinen min er seriøst f*cka!

Kjørte bench, hadde ca. 20FPS gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar

System:

E6600

8800GTS 640

1024 uten AA.

Tok en ny tur, sleit selv på Low fram til samme plass. Maskinen min er seriøst f*cka!

Kjørte bench, hadde ca. 20FPS gjennomsnittlig.

Du bør vel defragmentere og renske ut "søppel" på systemet. Bruk Power Defragmenter. Du har jo dårliger ytelse enn meg med P4 2.6 , 1800 GB RAM og x1650 Pro. :roll: Her er det nok noe feil en plass.

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...