bIsk0p Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Kanskje litt OffTopic, men kanskje verdt å ta med? Hvis du strides mellom hvilken plattform du eventuelt skal kjøpe spillet til, skal du vite at du må ha et monstrum av en PC i tillegg til Windows Vista, og den bitte lille PC-fordelen er ikke alene nok til å rettferdiggjøre den foran Xbox 360-utgaven. Les Mer Noen som vet hva systemkravene er for shadowrun? Og hvordan dette er grafikkmessig i forhold til Cyrsis? Etter hvordan bildene er, ser ikke dette ut som noe revolusjon når det gjelder grafikk, mulig fysikken er bedre... Btw, MÅ ikke ha Vista for å spille dette spillet. Razor911 har komt med XP patch. mvh Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 haha, det hadde vært en god idè! hardware burde merkes "Crysis-ready" fra nå av 8946147[/snapback] Det vil jo egentlig være en ganske god indikasjon ang hvor bra HW'n er. Crysis er jo et nytt nivå når det gjelder grafikk og (har ikke et godt navn her.. :S). Sånn Crysis Low-Ready Crysis Mid-Ready Crysis Ultra-Ready Glem alt som heter MHz og MB, Crysis bestemmer! 8946160[/snapback] genialt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 genialt 8947730[/snapback] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Noen som vet hva systemkravene er for shadowrun? Og hvordan dette er grafikkmessig i forhold til Cyrsis? Etter hvordan bildene er, ser ikke dette ut som noe revolusjon når det gjelder grafikk, mulig fysikken er bedre... Kort sagt: Som vanlig så krever Vista ALT for mye maskin i forhhold til hva det kan vise Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvis man skrur av alle effektene i vista og kjørere classic windows ytseende o.l. Vil ikke systembruken være litt mer likt da? Jeg har ikke noe behov for at desktopen min skal se så utrolig bra ut når jeg sitter å spiller... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Da jeg hadde XP og 2GB ram så brukte Xp ca 10-15% av ramen min i desktop. I spill i gjennomsnitt 80-90%. Oppgraderte til Vista og da spiste Vista over 55% av ramen min i vanlig desktop uten noen programmer kjørende! I spill så danset den på 99% og harddisken svettet. Nå har jeg 4GB og alle spill bruker ca 60% Jeg ville helt klart valgt 4GB til Vista med Crysis! 8941602[/snapback] Vister til posten min over (ble dobbel post nå :S) Har du prøvd å ta på classic windows utseende og skrudd av alle "vista" effekter og se hvordan bruken er da? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Da jeg hadde XP og 2GB ram så brukte Xp ca 10-15% av ramen min i desktop. I spill i gjennomsnitt 80-90%. Oppgraderte til Vista og da spiste Vista over 55% av ramen min i vanlig desktop uten noen programmer kjørende! I spill så danset den på 99% og harddisken svettet. Nå har jeg 4GB og alle spill bruker ca 60% Jeg ville helt klart valgt 4GB til Vista med Crysis! 8941602[/snapback] hvordan får du til å bruke så mye ram? Jeg får aldri til å bruke mere enn 1,2 GB RAM når jeg spiller selv i vista Går fint om jeg har oppe maange andre programmer i tillegg da. . men det er jo selvsagt Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Da jeg hadde XP og 2GB ram så brukte Xp ca 10-15% av ramen min i desktop. I spill i gjennomsnitt 80-90%. Oppgraderte til Vista og da spiste Vista over 55% av ramen min i vanlig desktop uten noen programmer kjørende! I spill så danset den på 99% og harddisken svettet. Nå har jeg 4GB og alle spill bruker ca 60% Jeg ville helt klart valgt 4GB til Vista med Crysis! 8941602[/snapback] hvordan får du til å bruke så mye ram? Jeg får aldri til å bruke mere enn 1,2 GB RAM når jeg spiller selv i vista Går fint om jeg har oppe maange andre programmer i tillegg da. . men det er jo selvsagt 8956636[/snapback] Fant ut hvorfor den sluker så mye. Er de widgets greine i sidebaren som tydeligvis er ekstremt dårlig optimalisert, krever noe sinnsykt. De jeg snakker om har jeg lastet ned da, er ikke de som følger med vista... Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja, det har jeg også hørt.. Ble lei av de Widgets-greiene ganske fort, var liksom ikke noe mer praktisk å ha kalkulator/børskurser der enn det var å ha dem tilgjengelig på startmenyen eller på skrivebordet Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 jeg bruker heller aldri widgets Lenke til kommentar
just_me Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 "Cevat says that a mid level E6600 CPU is enough to play the game on ULTRA HIGH settings - obviously an 8800 would also be required (8800GTS would be ok but GTX ideal) and 2 GB ram needed - the ram is his highest priority upgrade recommendation." hvilken oppløsning er det snakk om? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ingen vet. 8958316[/snapback] ikke sant, og oppløsninga har jo sykt mye og si Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hvilken oppløsningen er det han har sagt det er? Edit: Haha, forstod plutselig hva en person i en annen tråd mente med at det er irriterende at folk gir så korte svar på slike spørsmål. Du kunne bare fortalt hvem som vet det Endret 27. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
just_me Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvilken oppløsningen er det han har sagt det er? 8958445[/snapback] hvem? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 hvilken oppløsning er det snakk om? Ingen vet. ikke sant Tenkte selvsagt da på personen som postet det som trådstarter skrev. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) hvilken oppløsning er det snakk om? Ingen vet. ikke sant Tenkte selvsagt da på personen som postet det som trådstarter skrev. 8958478[/snapback] hadde jeg vist hvilken oppløsning det er snakk om så hadde jeg ikke spurt Endret 27. juni 2007 av just_me Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Når du sa at det ikke er sant at ingen vet det så er det vel naturlig å spørre hvem som vet det uansett nok OT. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Når du sa at det ikke er sant at ingen vet det så er det vel naturlig å spørre hvem som vet det uansett nok OT. 8958509[/snapback] hehe... jeg mente ikke at det ikke er sant, jeg mente "ikke sant" akkurat som "akkurat ja" Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 vet ikke om du skal være veldig redd for å kjøre spillet på 1920x1200, just_me.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg