Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan folk please skrive hvilken oppløsning de bruker? Er en ganske stor forskjell på Very High i 1024*768-oppløsning og Very High i 1900*1200.

Selv kjører jeg Crysis-demoen i 1900*1200 uten AA og AF med alt på high utenom post processing som er på very high med mellom 20 og 25 FPS. Det rare er imidlertid at etter jeg har spilt i rundt 5 minutter, så synker plutselig FPS-en til mellom 10 og 15 FPS. Noen som opplever det samme?

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på, jeg prøvde 3d mark med pc.en min men en ting virket rart. Fordi når den kommer til cpu testen går den helt nede i 0-2 Fps. Dettte virker ganske rart siden hvis jeg ikke tar feil så er vel Intel core 2 duo 2,66 Ghz en veldig bra to-kjerners prossesor. De andre specs'a mine er

Geforce 8600 Gt

2 gb ram

Kjører crysis på HIGH med 1280x768 BTW.

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar
Kan folk please skrive hvilken oppløsning de bruker? Er en ganske stor forskjell på Very High i 1024*768-oppløsning og Very High i 1900*1200.

Selv kjører jeg Crysis-demoen i 1900*1200 uten AA og AF med alt på high utenom post processing som er på very high med mellom 20 og 25 FPS. Det rare er imidlertid at etter jeg har spilt i rundt 5 minutter, så synker plutselig FPS-en til mellom 10 og 15 FPS. Noen som opplever det samme?

Jeg kjører i 1024*768, og det tipper jeg kameraten min gjør også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det kan jo rett og slett ikke være mulig at GTS/GTX kort rett og slett ikke "klarer" dette spillet. Jeg kommer til å anskaffe meg orginalspillet når det kommer, bare for å teste (eller la dere gjøre det :p).

Lenke til kommentar

Er det noe problem at dagens maskinvare ikke kan kjøre spillet på maks med alt på? Er jo bare tåpelig om spillene skulle ligget et halvt år bak maskiner (jajaja, drit i tida da). Grafikken og fysikken vil jo være fortsatt bra en ganske god stund fremover, og bedrer seg etterhvert som HW bedrer seg for oss forbrukere.

Er følelsen av å kjøre et nytt spill på very high, 1600x1200 (eller hva enn man spiller på) viktig? Er det ikke viktig at grafikken er god, og spillet flyter bra? Hva er vel to ord satt av spillprodusentene sitt mål på grafikken?

Nei, spillet ser bra ut på medium, men ja, det trenger tweaking, men ikke ødelegg det heller da!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Tenkte mest på uttalelser fra Nvidia (eller hvem det nå var) at spillet skulle kjøre bra på det og det kortet. Husker at noen tidligere siterte en side.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
169.04 drivern ser ut til og gi meg litt mer FPS. Ting går generelt litt glattere (High 1600*1200).

Det så jo veldig bra ut. Synd ikke 8800GTS greier det. Eller? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...