Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Jeg ser det veldig godt på trærene. Hva er egentlig forskjellen på "x16" og "x16q"?

x16q ser skarpere ut, selv om kantene blir utjevnet blir det ikke like "out of focus" som vanligvis.

For øvrig merket jeg ikke behov i det hele tatt for AA i crysis av en eller annen grunn (og jeg har blitt bortskjemt på AA i det siste).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BF2 med AA ser mye penere ut ja. :)

Noe mer enn 4x/8X er dog bortkastet, da jeg ikke har noe behov for å ha så høy anti-aliasing på de "få" elementene som får det med vanlig AA.

Skrur man på Multisampling eller Supersampling, så blir også gjerder, mindre blader osv.. anti-aliaset i motsetning til vanlig AA.

Med 1920x1200 monitoren min så klarer jeg meg dog helt fint uten. (bruker aldri høyere enn 4X da)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Oisann, visste ikke at driverene var for Vista. :(

Prøver den nyeste til XP da. :)

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Noen som har testet de nye driverne enda da? Bedring?

Fra 169.01 til 169.02 fikk jeg en økning på ca. 8 fps. Men jeg får ikke bedre ytelse i 169.04 enn i 169.02. Når det gjelder bugs så har jeg ikke hat problemer med det, har heller ikke merket noe ustabilitet. Bruker Xp 32-bit.

Lenke til kommentar

Jepp, får ca 6fps mer med den nye driveren i gjennomsnitt, ligger på 40fps +++ i gjennomsnitt nå med alt på very high utenom Postprocessing quality, shadows og objects.. Gå for den nye driveren :thumbup:

Iceman, du har Vista 64-bits, right? Fungerer det greit med kun 2GB RAM eller er det for lite for å kjøre 64-bits + crysis? Er fristet til å bruke den vista 64-bits cden jeg har!

Lenke til kommentar

Ja, beklager kvaliteten på bildene. Her har jeg brukt fraps og paint for å konvertere.

2BB1, fixen finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=854079

Men jeg må si at det er ganske bra med denne ytelsen på disse specsa.

Det som er enda morsommere er at den ene rambrikken min er gåen, og står ikke i PC-en. Aka det kjører på 1GB ram :) 8800GTSen er 320 MB-versjonen BTW.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Jepp, får ca 6fps mer med den nye driveren i gjennomsnitt, ligger på 40fps +++ i gjennomsnitt nå med alt på very high utenom Postprocessing quality, shadows og objects.. Gå for den nye driveren :thumbup:

Iceman, du har Vista 64-bits, right? Fungerer det greit med kun 2GB RAM eller er det for lite for å kjøre 64-bits + crysis? Er fristet til å bruke den vista 64-bits cden jeg har!

2gb ram fungerer helt bra, ser ikke vitsen med å ha 4 i det helle tatt. Ja heg har 64bit os og kjører 64bit på crysis, kjører jeg 32bit så får jeg omtrent samme fps. Leste her om dagen at man skal få 15% bedre ytelse med 64bit vs 32. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...