Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk prøvd Crysis på low, lyden lagga og det ser styggere ut enn Gears of War til 360 og jeg hadde vel 15 fps, det kalles uspillbart

Litt merkeligt siden PC-en her hjemme er dyrere enn 360 :p

Tror faktisk ikke att medium eier gears of war engang også merkeligt siden PC-er er dyrere en 360 uten hdtv :p

du skal alltid skal samenligne pc`n din med konsoller. :D

Seff når man snakker om hvor mye det koster da :D

Hadde jeg hatt råd skulle jeg kjøpt en pc til hvertfall 17000kr for bare Crysis :p

Lenke til kommentar
Var visst ganske god ytelsedrop ved å aktivere DX9.

Med alt på high, og 30FPS så falt den til ca 23FPS når jeg brukte DX9 (og alle instillinger på high) i Vista.

Det du sier er at DX10 yter bedre enn DX9 i vista?

Er det ikke det Crytek har sagt selv også? At DX10 har bedre performance enn DX9.

Men, folkens - HVA ER TACTICAL TINGEN TIL GUNNERNE TIL??

Lenke til kommentar

Men hva skjedde med all den hypen om at crysis kommer nærmest til å kreve quad core osv?? CPUen blir jo knapt brukt, og siden jeg har C1E enabled klokker CPUen seg ned hele tiden... Så lite blir altså CPUen brukt i Crysis :hmm:

Btw, hvor aktiverer man DX10? Jeg har ikke funnet noen egen innstilling for det...

Lenke til kommentar

Er det en stor snill gutt/jente(evt. liten snill) som har veldig lyst å lage en ny post om hvordan man kan få spillet til å gå bedre? få bedre FPS?..

det står så mye rart gjennom sidene her.. så fått til en oversiktlig guide hadde vært fiiint!!

(ja, jeg er en av gutta som har store problemer med FPS i spillet...)

eller er dette helt uaksetabelt?

takk <3 :)

Lenke til kommentar
Har ikke fått fulgt med i det siste, kan noen si hva FPSen ligger på sånn ca, de som har ca samma system som meg, eller samma system og gtx isdenfor?

Jeg har ganske akkuratt det samme systemet som deg (sånn utenom GPU klokk) og sliter fælt! Kjørte GPU bech og hadde max 6.38FPS (dette var på 64 av 2000frames) ^^

Nå skal det nevnes at min maskin er helt ødelagt! Selv om jeg ikke er helt sikker på hva som er problemet. Jeg har prøvd alt på medium og når jeg sprang igjennom en plass med fult av fiender, så gikk det vanvittig hakkete ..

Lenke til kommentar
Har ikke fått fulgt med i det siste, kan noen si hva FPSen ligger på sånn ca, de som har ca samma system som meg, eller samma system og gtx isdenfor?

jeg har forsåvidt ganske lik PC som deg.. og i 1680 x 1050.. har jeg 12 til 20 FPS

helt likt med 1280 x (noe som jeg ikke husker)

25 til 30 i 800 x 600

25 til 30 med alt på low med oppløsning 1680 x 1050

Lenke til kommentar
Hehe ja, så en tråd på gamefaqs.com sitt Crysis forum, der ble det godt forklart pluss at det var skjermbilder der.Her

er link til en tråd med fixen, ingen bilder, men dere som har PC til å gjøre dette kan jo prøve. Min PC klarer så vidt low...

Jeg trur faktisk dette funket :D Nå ser jeg disse lys strålene, og disse steiene på stranda har blitt mye mere 3D eller va jeg skal si. Grafikken ble ivertfall mye bedre på XP, så takk for at du postet dette :) Fikk bedre FPS i spille og nå siden det er XP å ikke Vista.

Jeg tror ikke shaderen ble på ultra high :hmm: er ikke sikker :p

PS. Det er High som er Very High. Du kan ikke skifte til Very High i Settings.

Endret av papirkurven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...