Jokko88 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Så på et annet forum at man kunne få directx10 effektene på xp med litt roting i filene, Vista blir ikke lenger et must for det beste av det beste! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 "Så på et annet forum at man kunne få directx10 effektene på xp med litt roting i filene" Er ikke akurat hardet påstander du slår i bordet med her. Hva med å krydre påstanden med hvordan man gjør det og inkludere med skjermbilder, roting i XP filene forteller meg ikke så mye. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Fikk prøvd Crysis på low, lyden lagga og det ser styggere ut enn Gears of War til 360 og jeg hadde vel 15 fps, det kalles uspillbartLitt merkeligt siden PC-en her hjemme er dyrere enn 360 Tror faktisk ikke att medium eier gears of war engang også merkeligt siden PC-er er dyrere en 360 uten hdtv du skal alltid skal samenligne pc`n din med konsoller. Seff når man snakker om hvor mye det koster da Hadde jeg hatt råd skulle jeg kjøpt en pc til hvertfall 17000kr for bare Crysis Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hehe ja, så en tråd på gamefaqs.com sitt Crysis forum, der ble det godt forklart pluss at det var skjermbilder der.Her er link til en tråd med fixen, ingen bilder, men dere som har PC til å gjøre dette kan jo prøve. Min PC klarer så vidt low... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er det noen som ser forskjell mellom High og very high da? Den eneste forskjellen jeg ser er mye lavere framerate^^ Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ser lett forskjell ja, men det er greit å vite hva man skal se etter også. Synes det ser veldig bra ut med alt på High også, testa det i DX9-mode bare for å se og det var ikke noe å klage på syns jeg. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hehe ja, så en tråd på gamefaqs.com sitt Crysis forum, der ble det godt forklart pluss at det var skjermbilder der.Herer link til en tråd med fixen, ingen bilder, men dere som har PC til å gjøre dette kan jo prøve. Min PC klarer så vidt low... Dette må testes *Skifter om til XP* Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Var visst ganske god ytelsedrop ved å aktivere DX9. Med alt på high, og 30FPS så falt den til ca 23FPS når jeg brukte DX9 (og alle instillinger på high) i Vista. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Var visst ganske god ytelsedrop ved å aktivere DX9. Med alt på high, og 30FPS så falt den til ca 23FPS når jeg brukte DX9 (og alle instillinger på high) i Vista. Det du sier er at DX10 yter bedre enn DX9 i vista? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Var visst ganske god ytelsedrop ved å aktivere DX9. Med alt på high, og 30FPS så falt den til ca 23FPS når jeg brukte DX9 (og alle instillinger på high) i Vista. Det du sier er at DX10 yter bedre enn DX9 i vista? Er det ikke det Crytek har sagt selv også? At DX10 har bedre performance enn DX9. Men, folkens - HVA ER TACTICAL TINGEN TIL GUNNERNE TIL?? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tactital tingen skyter en sovepil når du bytter ammo med x. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Doh, du slo meg der Jokko88. Kunne de ikke putta gift i de pilene, føles litt rart å henrette folk som sover. Endret 28. oktober 2007 av hifiking Lenke til kommentar
Andersr89 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vakten du skyter sovner\svimer av. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Var visst ganske god ytelsedrop ved å aktivere DX9. Med alt på high, og 30FPS så falt den til ca 23FPS når jeg brukte DX9 (og alle instillinger på high) i Vista. Det du sier er at DX10 yter bedre enn DX9 i vista? Ja, korrekt. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Men hva skjedde med all den hypen om at crysis kommer nærmest til å kreve quad core osv?? CPUen blir jo knapt brukt, og siden jeg har C1E enabled klokker CPUen seg ned hele tiden... Så lite blir altså CPUen brukt i Crysis Btw, hvor aktiverer man DX10? Jeg har ikke funnet noen egen innstilling for det... Lenke til kommentar
probin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er det en stor snill gutt/jente(evt. liten snill) som har veldig lyst å lage en ny post om hvordan man kan få spillet til å gå bedre? få bedre FPS?.. det står så mye rart gjennom sidene her.. så fått til en oversiktlig guide hadde vært fiiint!! (ja, jeg er en av gutta som har store problemer med FPS i spillet...) eller er dette helt uaksetabelt? takk <3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Har ikke fått fulgt med i det siste, kan noen si hva FPSen ligger på sånn ca, de som har ca samma system som meg, eller samma system og gtx isdenfor? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har ikke fått fulgt med i det siste, kan noen si hva FPSen ligger på sånn ca, de som har ca samma system som meg, eller samma system og gtx isdenfor? Jeg har ganske akkuratt det samme systemet som deg (sånn utenom GPU klokk) og sliter fælt! Kjørte GPU bech og hadde max 6.38FPS (dette var på 64 av 2000frames) ^^ Nå skal det nevnes at min maskin er helt ødelagt! Selv om jeg ikke er helt sikker på hva som er problemet. Jeg har prøvd alt på medium og når jeg sprang igjennom en plass med fult av fiender, så gikk det vanvittig hakkete .. Lenke til kommentar
probin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har ikke fått fulgt med i det siste, kan noen si hva FPSen ligger på sånn ca, de som har ca samma system som meg, eller samma system og gtx isdenfor? jeg har forsåvidt ganske lik PC som deg.. og i 1680 x 1050.. har jeg 12 til 20 FPS helt likt med 1280 x (noe som jeg ikke husker) 25 til 30 i 800 x 600 25 til 30 med alt på low med oppløsning 1680 x 1050 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hehe ja, så en tråd på gamefaqs.com sitt Crysis forum, der ble det godt forklart pluss at det var skjermbilder der.Herer link til en tråd med fixen, ingen bilder, men dere som har PC til å gjøre dette kan jo prøve. Min PC klarer så vidt low... Jeg trur faktisk dette funket Nå ser jeg disse lys strålene, og disse steiene på stranda har blitt mye mere 3D eller va jeg skal si. Grafikken ble ivertfall mye bedre på XP, så takk for at du postet dette Fikk bedre FPS i spille og nå siden det er XP å ikke Vista. Jeg tror ikke shaderen ble på ultra high er ikke sikker PS. Det er High som er Very High. Du kan ikke skifte til Very High i Settings. Endret 28. oktober 2007 av papirkurven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg