Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer herregud? Har 20-25 fps med alt på high untatt AA.

Hvis jeg setter på Medium får jeg bare 30fps :S

Amd athlon 64 x2 5200+

Club3d Geforce 8800gts

Kingston 2gb 667

1280x1024 19"

WTF?!

Over 30 fps er glatt i crysis. Kan ikke merke noe forskjell på 80fps som jeg får med alt på low, eller de rundt 30 jeg får med mye på very high.

SÅ still til du har den rett over 30, å vær fornøyd!

Lenke til kommentar

Jeg fikk bare spilt dette et par minutter med min 8 FPS og helt oppi 15 FPS med alt på fullt, 0AA , spillet var vel så kraftig at det tok livet av PC-en min :( Må kjøpe nye deler så fort som F, så jeg for spilt dette spillet igjen.. :ermm:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Amd athlon 64 x2 5200+

Club3d Geforce 8800gts

Kingston 2gb 667

1280x1024 19"

WTF?!

Over 30 fps er glatt i crysis. Kan ikke merke noe forskjell på 80fps som jeg får med alt på low, eller de rundt 30 jeg får med mye på very high.

Da er det ganske sikkert noe galt med øynene dine. Du merker fint forskjell på 30 og 80.

Skulle ønske jeg var sånn selvhjernevaskende person jeg også - "Jeg har P2 350Mhz 128MB ram, og Matrox millenium kort og kjører alle spill HELT GLATT, max på alle innstillinger!", eller "Den menneskelige hjernen seg ikke mer enn ca 20fps! Alt over det er bare tull!"

Riiiiight...

Lenke til kommentar

Med motion blur trenger du ikke mer enn 24fps for å se flyt,

men problemet er at treg fps fører til treg respons

fra mus og tastatur ( på grunn av treg fps )...

60fps skulle være det som man kunne kalle akseptable fps, pluss at oppløsning i nyere tider nærmer seg 1080p...

Tror Crytek mener at 30-40fps på 800x600 er det som er bra ifølge de specca de har gitt oss...

Når et 8800GTX Ultra ikke greier å dra det i HD oppløsning så sier det litt...

Lenke til kommentar
tror jeg tar Vista litt senere da jeg ikke har noen fordeler med å bytte ennå.

kan hende jeg venter til sp1

Samme her, venter til sp1.. for har prøvd vista og PC-en jobba seg i hæl selv med e6600 og 2gb med ram.. muligens jeg oppgraderer til 4gb også pga vista.

loading tok evigheter og spill hakke pga hd jobbing

Lenke til kommentar

Det er vertfall tydelig at Very High på et single GTX-oppsett er tilnærmet umulig å få spillbart.

Jeg kjører:

8800GTS 320 MB

1 GB RAM (Den 2. brikka tok kvelden i går)

Core 2 duo @ 3.2 GHz

Kjører alt på HIGH i DX9, med 30-40 FPS ganske stabilt. Dropper bare ned når det kommer 15 stk samtidig, samt akkurat når jeg går inn i større åpne områder.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Det er vertfall tydelig at Very High på et single GTX-oppsett er tilnærmet umulig å få spillbart.

Jeg kjører:

8800GTS 320 MB

Core 2 duo @ 3.2 GHz

Kjører alt på HIGH i DX9, med 30-40 FPS ganske stabilt. Dropper bare ned når det kommer 15 stk samtidig, samt akkurat når jeg går inn i større åpne områder.

Ultra kortet mitt klarer spillet helt fint :)Så spillbart kan diskuteres.

Lenke til kommentar

Jeg kjører:

8800GTS 320 MB

Core 2 duo @ 3.2 GHz

Ultra kortet mitt klarer spillet helt fint :)Så spillbart kan diskuteres.

Men så er vel ikke Ultra et GTX-kort :p

Det er vertfall tydelig at Very High på et single GTX-oppsett

Jeg mener det er ganske drøyt at man må ha et kort til 5000 for å kunne kjøre spillet på høyeste innstillinger. Det er jo ikke det de har sagt tidligere.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at spillet blir mer optimalisert. Jeg opplevde ganske god FPS drop ved alt på medium. Det ble bedre ved å oppdatere lyd og skjermkort drivere + DirectX, men når jeg hadde 3-6 folk etter meg var det ikke spillbart. Har følgende system:

E6600

8800GTS 640MB

4GB (kun 3.25GB pga XP)

Skal prøve og se om vista blir noe bedre (må bare få det til å virke på maskinen min)

Lenke til kommentar

Amd athlon 64 x2 5200+

Club3d Geforce 8800gts

Kingston 2gb 667

1280x1024 19"

WTF?!

Da er det ganske sikkert noe galt med øynene dine. Du merker fint forskjell på 30 og 80.

Skulle ønske jeg var sånn selvhjernevaskende person jeg også - "Jeg har P2 350Mhz 128MB ram, og Matrox millenium kort og kjører alle spill HELT GLATT, max på alle innstillinger!", eller "Den menneskelige hjernen seg ikke mer enn ca 20fps! Alt over det er bare tull!"

Riiiiight...

Køøder ikke altså. 30 fps er nok i massevis. Det går bokstavlig talt silkeglatt. Et triks er å ikke ha fpsmåleren på, da man har en tendens til å se på den mere en å konsentrere seg om å spille.

Lenke til kommentar

Ignorance is bliss.

Endret av Bloody Mess
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...